Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1, miesiące: 6)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Prawo kat. B
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Wymagania inne:
WYMAGANIA OBLIGATORYJNE1. Wykształcenie min. średnie.2. Minimum 1,5 roczne doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniemobsługi administracyjnej/prawnej.3. Możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy.4. Brak przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku.5. Obywatelstwo polskie.6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni prawpublicznych.7. Znajomość obsługi komputera, urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery,centrale telefoniczne) oraz pakietu biurowego MS Office (m.in. Word, Excel,Outlook).8. Prawo jazdy kat. BWYMAGANIA DODATKOWE (FAKULTATYWNE)1. Wykształcenie kierunkowe: administracyjne lub ekonomiczne.2. Ukończone studia podyplomowe z prawa zamówień publicznych.3. Ukończone kursy i szkolenia przydatne na stanowisku objętym naborem.4. Znajomość systemu EZD PUW.OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA1. Otwartość na nowe wyzwania.2. Samodzielność, komunikatywność i odpowiedzialność.3. Zaangażowanie w powierzone zadania.4. Sumienność i rzetelność.5. Dyspozycyjność i duża motywacja do pracy.6. Umiejętność pracy pod presją czasu.7. Umiejętność pracy w zespole.8. Bardzo dobra organizacja pracy.9. Umiejętność tworzenia pism urzędowych.10.Umiejętność pracy z dokumentacją i zachowanie poufności.11.Punktualność.12.Wysoka kultura osobista.Minimum 1,5 roczne doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem obsługi administracyjnej/prawnej.
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
