Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

Ogłoszenie numer: 10080397, z dnia 2025-07-19

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży.
  • Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych.
  • Interweniować w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży.
  • Komunikować się z pasażerami za pomocą czatu lub rozmowy głosowej w celu szybkiego rozwiązania problemów.
  • Tworzenie prawdziwych relacji z klientami.

Wymagania

  • Biegła znajomość koreańskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Pozytywne nastawienie, cierpliwość i otwartość.
  • Zdolności komunikacyjne: słuchanie, jasne i pewne komunikowanie się.
  • Umiejętność organizacji pracy i wielozadaniowości.
  • Dostępność do rozpoczęcia pracy od 21/07/2025.

Oferujemy

  • Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach pracy w biurze.
  • Zatrudnienie w znanej, międzynarodowej linii lotniczej.
  • Pakiet świadczeń socjalnych, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie.
  • Atrakcyjny bonus za polecenie nowych pracowników.
  • Rozwój umiejętności przez szkolenia.
  • Szybkie możliwości awansu i rozwój zawodowy w dynamicznym środowisku.
  • Nawiązywanie międzynarodowych kontaktów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Codzienna współpraca z klientami i dostawcami zewnętrznymi Organizacja spotkań, wydarzeń oraz zamówień cateringowych Obsługa niestandardowych zapytań oraz bieżących zamówień Koordynacja rezerwacji sal w systemie Rozliczanie zamówień oraz współpraca z...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wałbrzych
Data publikacji:
2025-07-18
Poznaj ofertę...
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...
Publikacja:
wczoraj
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław