Stanowisko ds. poboru

Gmina Miejska Bolesławiec - Urząd Miasta Bolesławiec
Stanowisko ds. poboru
Miejsce pracy: Bolesławiec
Numer: StPr/25/0794
OBOWIĄZKI:
Patrz oferta o naborze na stanowisko ds. poboru na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Bolesławiec www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=108969Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:* prowadzenie ewidencji i postępowań podatkowych w zakresie zastosowania przez Prezydenta Miasta Bolesławiec ulg w podatkach i opłatach lokalnych, udzielania ulg w podatkach stanowiących dochody gminy, a pobieranych przez naczelnika urzędu skarbowego oraz z tytułu grzywien nałożonych mandatami karnymi,* ustanawianie hipoteki, * prowadzenie spraw związanych z zastosowaniem ulg, które stanowią pomoc de minimis lub pomoc publiczną,* wystawianie tytułów wykonawczych oraz analiza efektów postępowania egzekucyjnego i podejmowanie działań wyjaśniających w podatkach i opłatach lokalnych,* zgłaszanie wierzytelności gminy do właściwych organów,* znajomość przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,* znajomość przepisów ustawy o opłacie skarbowej i rozporządzeń wykonawczych,* znajomość przepisów o pomocy de minimis i pomocy publicznej,* znajomość przepisów Ordynacji podatkowej,* znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,* znajomość przepisów o księgach wieczystych i hipotece,* wykonywanie innych zadań zleconych przez Prezydenta i Naczelnika Wydziału. Zakres odpowiedzialności:1) za prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań wymienionych w zakresie obowiązków,2) odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących przepisów prawa i regulaminów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:* wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie,* co najmniej 5-letni staż pracy, w tym 2-letni w jednostkach samorządu terytorialnego,* znajomość przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o opłacie skarbowej i rozporządzeń wykonawczych, ordynacji wyborczej, przepisów o pomocy de minimis i pomocy publicznej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, przepisów o księgach wieczystych i hipotece,* biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (word, excel) oraz urządzeń biurowych,* dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:* umiejętność logicznego formułowania treści pism (wezwania, postanowienia, decyzje),* umiejętność formułowania jasnych i zrozumiałych wypowiedzi,* umiejętność logicznego myślenia,* umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem zewnętrznym,* dokładność, systematyczność i rzetelność.

Miejsce pracy:

Bolesławiec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

APLIKUJ TERAZ

Publikacja:
dzisiaj
Firma:
Gmina Miejska Bolesławiec - Urząd Miasta Bolesławiec
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Bolesławiec