Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem ukraińskim i rosyjskim

eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line..

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem ukraińskim i rosyjskim
Miejsce pracy: Wrocław
praca zdalna
Czym będziesz się zajmować?:
  • profesjonalną obsługą klienta zagranicznego (rynek ukraiński, infolinia przychodząca)
  • udzielaniem informacji klientom,
  • przyjmowaniem nowych zamówień,
  • doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
  • obsługą korespondencji e-mailowej,
  • elektroniczną obsługą zleceń,
  • tłumaczeniami.
Czego oczekujemy od Ciebie?:
  • biegłej znajomości języka ukraińskiego (min. C1),
  • bardzo dobrej znajomości języka rosyjskiego (min. B1),
  • dobrej znajomości języka polskiego,
  • nienagannej dykcji,
  • dobrej znajomości zasad ortografii i gramatyki j. ukraińskiego i j. rosyjskiego,
  • łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • opanowania, cierpliwości,
  • umiejętności pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
  • sumienności w wykonywaniu obowiązków,
  • umiejętności obsługi komputera,
  • umiejętności pracy zespołowej.
Co dla Ciebie mamy?:
  • stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie,
  • program poleceń dla pracowników - jeśli zatrudnimy poleconego przez Ciebie kandydata to otrzymasz dodatkową premię 700zł brutto!,
  • możliwość skorzystania z karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej,
  • rabaty pracownicze na produkty dostępne w sklepie eobuwie.pl, CCC, modivo.pl,
  • perspektywy rozwoju zawodowego (awanse pionowe i poziome),
  • możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na atrakcyjnych warunkach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
riskmethods Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
What you will do: The Customer Support Specialist is an essential part of our Customer Success organization and will be tasked with thinking critically and creatively about how to best support our clients to drive their business success within our support function....
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
eobuwie.pl S.A.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Czym będziesz się zajmować?: Profesjonalną rozmową z Klientami zagranicznymi (infolinia przychodząca), Odpowiadaniem na pytania Klientów, Udzielaniem informacji Klientom, Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów, Obsługą...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
PRODUCENCKA CENTRALA FARMACEUTYCZNA PROCEFAR
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Wśród Twoich zadań znajdą się: realizacja zamówień kontrahentów, zakładanie kart kontrahenta/kart towarów, obsługa reklamacji, monitoring należności, wystawianie dokumentów korygujących, kompletacja dokumentacji dla księgowości, obsługa kontrahenta...
Publikacja:
2021-07-06
Firma:
eobuwie.pl S.A.
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław