Administrator Usług Transportu

Hemmersbach świadczy usługi w zakresie infrastruktury IT w ponad 190 krajach i posiada ponad 50 oddziałów na całym świecie. Dostarczamy usługi wyłącznie dla wiodących firm z branży IT. Oferując pragmatyczne rozwiązania nie tylko zyskujemy zadowolenie naszych Klientów, ale zmieniamy świat wokół nas. Jako firma zaangażowana społecznie część naszych zysków przekazujemy na działania bezpośrednie: fundację Hemmersbach Rhino Force oraz Hemmersbach Kids Family.


Administrator Usług Transportu
Bielany Wroclawskie
Twoje zadania
  • Organizowanie i nadzór przesyłek
  • Przetwarzanie zleceń transportowych
  • Kontakt z dostawcami
  • Praca z wewnętrznym programem magazynowym
  • Przygotowywanie i aktualizowanie raportów w Excel
  • Tworzenie sieci kontaktów firm transportowych na całym świecie
  • Wystawianie faktur
  • Monitorowanie SLA i KPI
  • Zarządzanie procesami transportu

Nasze wymagania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel)
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne, zdolność do szybkiego wyciągania wniosków
  • Proaktywność i gotowość do udziału w nowych, ciekawych zadaniach
  • Gotowość do pracy od 9:00 do 17:00 (Poniedziałek – Piątek)

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w obszarze łańcucha dostaw
  • Znajomość usług IT

Twoje korzyści
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
  • Przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów i podejmowania nowych wyzwań
  • Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku w firmie o płaskiej strukturze i nieformalnej, bezpośredniej komunikacji
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie (wsparcie dla naszych projektów CSR: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids Family)
  • Pakiet powitalny, kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie w realizacji zadań w ramach Buddy program
  • Kursy językowe, zniżki na studia na uczelniach partnerskich, szeroka gama szkoleń na wewnętrznej platformie e-learningowej, dla dzieci pracowników dostęp do serwisu edukacyjnego
  • Możliwość pracy zdalnej w trakcie pandemii
  • Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy


Twoje zadania
  • Organizowanie i nadzór przesyłek
  • Przetwarzanie zleceń transportowych
  • Kontakt z dostawcami
  • Praca z wewnętrznym programem magazynowym
  • Przygotowywanie i aktualizowanie raportów w Excel
  • Tworzenie sieci kontaktów firm transportowych na całym świecie
  • Wystawianie faktur
  • Monitorowanie SLA i KPI
  • Zarządzanie procesami transportu

Nasze wymagania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel)
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne, zdolność do szybkiego wyciągania wniosków
  • Proaktywność i gotowość do udziału w nowych, ciekawych zadaniach
  • Gotowość do pracy od 9:00 do 17:00 (Poniedziałek – Piątek)

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w obszarze łańcucha dostaw
  • Znajomość usług IT

BENEFITY

  • Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Dofinansowane obiady z dostawą
  • Program onboardingu
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie
  • Możliwości rozwoju
  • Praca zdalna w czasie pandemii
BENEFITY
  • Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Dofinansowane obiady z dostawą
  • Program onboardingu
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie
  • Możliwości rozwoju
  • Praca zdalna w czasie pandemii
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Your responsibilities 1st Line Telephone Customer Service. Recording, classifying and prioritizing users requests. Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters. Monitoring requests resolutions. Collaborating with other support lines on more...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Your responsibilities 1st Line Telephone Customer Service. Recording, classifying and prioritizing users requests. Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters. Monitoring requests resolutions. Collaborating with other support lines on more...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
2021-11-21
Poznaj ofertę...
Your responsibilities 1st Line Telephone Customer Service. Recording, classifying and prioritizing users requests. Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters. Monitoring requests resolutions. Collaborating with other support lines on more...
Publikacja:
2021-11-08
Firma:
Hemmersbach
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Bielany Wroclawskie