Customer Success Advisor

Were GetResponse, a Polish SaaS company with more than 300 people on board and 350,000+ customers all over the world.

 

Weve been here since 1998. We’re global, remote and multicultural, yet we share the same values.

Our flagship product, the GetResponse platform, provides our customers with advanced online marketing solutions like marketing automation, responsive email design, landing page creator, webinars and useful analytical tools.

 

If you’re ready for an adventure where you can use your smarts, share your enthusiasm and conquer global markets — join our team!

Customer Success Advisor

(late shifts)


As a Customer Success Advisor, your job would be to:

  • respond to enquiries and educate our Customers on our products by chat and email
  • troubleshoot problems for Customers
  • coordinate solutions with IT and management
  • help customers build successful businesses

You may be the perfect match if you:

  • have excellent language skills in English (at least C1 level); any additional language such as Russian, Portuguese, Spanish, German, French or Italian would be an asset
  • are ready to work late shifts: 3 PM-11 PM and 11PM-7AM
  • have online marketing acumen and preferably some technical background
  • are open to new experiences and ready to acquire new information at a fast pace
  • have the ability to easily handle a number of interactions at the same time
  • have superior verbal and written communication skills and are ready to master your speed-typing skill
  • are an outgoing “people person” with an upbeat attitude

Extra Perks

  • remote work
  • home office subsidy
  • #getremote fund
  • private health insurance
  • employee pension program (PPE)
  • corporate life insurance
  • sports card fund
  • language classes
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie Oferta: Praca na pełny etat Konkurencyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia Pakiet szkoleń wdrażających Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie Umowa o pracę tymczasową z opcją przejścia na umowę o pracę...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
riskmethods Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
What you will do: The Customer Support Specialist is an essential part of our Customer Success organization and will be tasked with thinking critically and creatively about how to best support our clients to drive their business success within our support function....
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
eobuwie.pl S.A.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Czym będziesz się zajmować?: Profesjonalną rozmową z Klientami zagranicznymi (infolinia przychodząca), Odpowiadaniem na pytania Klientów, Udzielaniem informacji Klientom, Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów, Obsługą...
Publikacja:
2021-07-05
Firma:
GetResponse Sp. z o.o.
Miejsce pracy:
dolnośląskie /