Dyrektor Handlowy

Jesteśmy firmą doradztwa personalnego wspierającą naszych klientów na terenie całego kraju, a także poza jego granicami w obszarach:

TWORZENIE PROCESÓW HR - REKRUTACJE
INTERIM EMPLOYEE - HR CONSULTING

Optim Human to również ekosystem biznesowy w skład którego wchodzi m.in. networking (właściciele biznesów, członkowie zarządów, top managerowie), kompetencje biznesowe, a także relacje z obszaru strategii, operacji oraz rozwoju biznesów, a także relacje z ekspertami zarowno z branży HR jak i innych specjalizacji. Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.

Aktualnie dla jednego z naszych klientów - wiodącego w Europie producenta wysokospecjalistycznych zbiorników ciśnieniowych na gazy skroplone, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Dyrektor Handlowy

Miejsce pracy: Francja

 

Zakres zadań:
  • Udział w opracowaniu strategii rozwoju firmy, planów długoterminowych i rocznych,
  • Kształtowanie polityki handlowej firmy, rozwijanie kontaktów handlowych, kreowanie wizerunku firmy, prowadzenie kampanii ofertowych, polityka cenowa,
  • Koordynowanie procesów realizacji kontraktów handlowych, tworzenie mechanizmów współpracy z kontrahentami oraz współpraca z działami technicznymi i produkcyjnymi w procesie realizacji kontraktów handlowych,
  • Monitorowanie poprawności rozliczeń nadzorowanych procesów, analizowanie budżetów, redukowanie nieuzasadnionych wydatków, analizowanie przyczyn rozbieżności w realizacji zadań i proponowanie metod poprawy sytuacji,
  • Zarządzanie wysyłką produktów, nadzorowanie spraw celnych,
  • Zarządzanie transportem w zakresie transportu wyrobów gotowych, dostaw surowców i transportu wewnętrznego,
  • Rozwijanie innowacyjnych działań w zakresie rozwoju rynku i produktów, marketingu, sprzedaży, zakupów i logistyki,
  • Tworzenie strategii marketingowej firmy oraz koordynowanie działań marketingowych przez dział sprzedaży
  • Tworzenie długoterminowych planów marketingowych i operacyjnych, przedstawianie ich do decyzji Dyrekcji i Dyrektorowi Generalnemu Spółki oraz zapewnienie ich wprowadzenia.
  • Monitorowanie procesów logistycznych i polityki zakupowej.
  • Nadzorowanie procesu zarządzania magazynami
  • Zarządzanie podległym zespołem
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia),
  • Znajomość języków: francuski (C1), angielski lub niemiecki (B2), polski (B2),
  • Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne, analitycznego myślenia,
  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie produkcyjnej,
  • Odporność na stres, komunikatywność, samodzielność,
  • Doświadczenie w Zarządzaniu Zespołem oraz zdolność do motywowania,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę lub B2B,
  • Atrakcyjne zarobki (Premię oraz 13 wynagrodzenie),
  • Narzędzia do pracy (Samochód, telefon, laptop),
  • Wsparcie w procesie relokacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
NES Global Talent
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
2021-07-29
Poznaj ofertę...
Zakres obowiązków: Tworzenie strategii sprzedaży w pionie dystrybucji i wytwarzania, Realizacja celów handlowych, Nadzór nad procesem przygotowywania zapytań ofertowych i zbierania ofert od dostawców, Pozyskiwanie i nadzór nad procesem pozyskiwania nowych...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Kuźnia Jawor SA
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Jawor k. Legnicy
Data publikacji:
2021-07-08
Poznaj ofertę...
Twoją rolą będzie: aktywne poszukiwanie nowych rynków oraz klientów, tworzenie i realizacja strategii sprzedaży, tworzenie i realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie relacjami biznesowymi z aktualnymi klientami oraz dostawcami/odbiorcami, prowadzenie...
Publikacja:
2021-07-28
Firma:
Optim Human Sp. z o.o.
Miejsce pracy:
dolnośląskie /