Inspektor

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 69376

Warunki pracy

- praca w siedzibie urzędu na II piętrze
- praca wykonywana w pozycji siedzącej przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych: drukarka, kserokopiarka, faks
- budynek częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych - w budynku znajduje
winda dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • Prowadzenie sekretariatu w tym przejmowanie, rozdzielanie i ewidencjonowanie korespondencji jawnej (w tym fax, poczta-mailowa) adresowanej do Wydziału. Kwalifikowanie, gromadzenie, przechowywanie jak i rozsyłanie wytworzonych pism zgodnie z obowiązującymi przepisami celem zapewnienia właściwego obiegu poczty między jednostkami organizacyjnymi KMP i innymi jednostkami zewnętrznymi.
  • Odpowiedzialność za całość pracy sekretariatu, kontrola i organizacja pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokładne i terminowe sporządzanie pism i dokumentów, celem wsparcia bieżącej pracy Wydziału.
  • Przechowywanie, ewidencjonowanie i aktualizowanie jawnych i niejawnych aktów prawnych wpływających do Wydziału oraz zapoznanie z nimi funkcjonariuszy i pracowników na polecenie przełożonych, celem zapewnienia właściwej wiedzy prawnej funkcjonariuszy i pracowników Wydziału oraz kwalifikowanie, gromadzenie, przechowywanie wytworzonych pism w zakresie realizowanych zadań oraz ich archiwizacja, celem zapewnienia właściwego przechowywania dokumentacji jak i obiegu między jednostkami.
  • Prowadzenie ewidencji obecności funkcjonariuszy i pracowników, urlopów, zwolnień lekarskich, testów sprawności fizycznej, pieczęci, jawnych dzienników korespondencyjnych, rejestrów poczty, książki doręczeń wysyłanej poczty, rejestru rozliczania rozmów telefonicznych, celem właściwego funkcjonowania Wydziału.
  • Prowadzenie ewidencji wydawanych posiłków profilaktycznych oraz naliczenie równoważnika pieniężnego za niewykorzystany posiłek, naliczenie zwrotu kosztów dla uprawnionych mieszkających poza siedzibą jednostki, celem rozliczenia i wypłaty dodatkowych należności pieniężnych dla funkcjonariuszy.
  • Wystawianie skierowań i kontrola nad ważnością badan profilaktycznych funkcjonariuszy, celem aktualizacji zdolności do pracy.
  • Pobieranie i zaopatrywanie funkcjonariuszy i pracowników w materiały biurowe, druki i inne przedmioty niezbędne w pracy biurowej, celem zapewnienia prawidłowej pracy Wydziału oraz prowadzenie ewidencji sprzętu będącego na stanie Wydziału Kryminalnego KMP we Wrocławiu, celem prawidłowego wydawania i rozliczania funkcjonariuszy z pobranego wcześniej sprzętu.
  • Prowadzenie postępowań szkodowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej
  • znajomość obsługi programu Microsoft Office
  • umiejętności interpersonalne
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista
  • samodzielność
  • umiejętność interpretacji i stosowania przepisów
  • praca pod presją czasu
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

    APLIKUJ TERAZ

    Zobacz podobne oferty

    SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
    Firma:
    Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
    Lokalizacja:
    dolnośląskie/ Wrocław
    Data publikacji:
    2020-10-02
    Poznaj ofertę...
    Warunki pracy- praca w siedzibie Urzędu,- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na drugim piętrze z dostępem do światła dziennego,- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,- występowanie uciążliwych warunków...
    SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
    Firma:
    Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
    Lokalizacja:
    dolnośląskie/ Wrocław
    Data publikacji:
    2020-10-02
    Poznaj ofertę...
    Warunki pracy-praca w siedzibie Urzędu,-praca w terenie,-wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na II piętrze z...
    SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
    Firma:
    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu
    Lokalizacja:
    dolnośląskie/ Wrocław
    Data publikacji:
    2020-09-30
    Poznaj ofertę...
    Warunki pracyPraca w terenie, stres, zagrożenie korupcją,praca na komputerze, bariery architektoniczne - jest winda Zakres zadańprowadzi sprawy związane z udzielaniem dotacji DWKZ na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane (zasady dofinansowań,...
    Publikacja:
    2020-09-30
    Firma:
    Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
    Miejsce pracy:
    dolnośląskie / Wrocław