Junior / Regular Service Desk Specialist (JIRA support)

Junior / Regular Service Desk Specialist (JIRA support)
Miejsce pracy: Wrocław

Specjalność HICRON to sprzedaż, wdrożenia i obsługa posprzedażna zaawansowanych rozwiązań z zakresu IT. Dzięki zespołowi specjalistów oferujemy naszym klientom profesjonalne doradztwo w zakresie realizowanych projektów SAP. Dodatkowo proponujemy usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT (.NET, Java). W HICRON łączymy możliwości jakie daje branża IT, międzynarodowe projekty oraz atmosferę firmy o polskich korzeniach.

 

Opis stanowiska

  • Monitorowanie bieżących działań procesów biznesowych zaimplementowanych w systemach (w głównej mierze SAP)
  • Opracowywanie niezbędnych raportów, monitorowanie i usprawnienia procesów, wsparcie użytkowników, utrzymanie aplikacji JIRA Service Desk / Confluence
  • Rejestracja oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń klientów w systemie serwisowym
  • Współuczestnictwo w realizacji zgłoszeń serwisowych dla Klientów HICRON opartych na katalogu rozwiązań
  • Praca w zgodzie z dobrymi praktykami ITIL
  • Nadzór terminowości i sposób realizacji zgłoszeń

Wymagania

  • Masz wyższe wykształcenie (minimum: ukończone studia I stopnia - informatyczne lub pokrewne) lub doświadczenie w zakresie informatyki
  • Znasz język angielski na poziomie minimum B2, język niemiecki mile widziany
  • Mile widziane doświadczenie w zakresie administrowania aplikacjami w środowisku Atlassian (w szczególności Jira, Confluence)
  • Znasz pakiet MS Office, Excel nie ma przed Tobą tajemnic
  • Cechujesz się wysoką kulturą osobistą
  • Umiesz pracować w zespole i jesteś komunikatywny
  • Jesteś odporny/a na stres wynikający z kontaktów z wymagającymi użytkownikami
  • Samodzielność, skrupulatność i terminowość to Twoje drugie imię
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane

Oferujemy

  • Ciekawy zakres obowiązków i możliwości rozwoju zawodowego i osobistego w branży IT
  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • kontakt z językiem poprzez pracę z klientem zagranicznym
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, platforma do nauki języka niemieckiego/angielskiego, imprezy integracyjne i sportowe itd.)
  • Kawę i herbatę w nieograniczonych ilościach :)
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Objectivity Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Your role: Managing the IT Service Delivery Team, which includes responsibility for the application’s support. Building and maintaining client relationships, both internally and externally. Hosting service level/operations review meetings with clients. Making sure...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
HCL Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
2021-04-05
Poznaj ofertę...
Daily Activities: Manage user accounts across applications running on various platforms (e.g. Windows, Active Directory, Exchange) Create and administer LAN accounts, Global Groups, email accounts for new users Create and administer various shared resources (e.g....
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
2021-03-29
Poznaj ofertę...
The role of IT Service Management is to ensure that the right processes, people and technologies are in place so that the entire organization can meet its business goals. Our Gdańsk team consists of passionate enthusiasts who know how to make things happen. This...
Publikacja:
2021-03-29
Firma:
Hicron Sp. z o.o.
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław