Operator Helpdesk / BMS (K/M)

Apleona HSG jest wiodącą firmą w branży zintegrowanych usług facility management, oferującą kompleksową obsługę nieruchomości (zarządzanie techniką i infrastrukturą budynku) oraz utrzymaniem ruchu. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy pracowników do obsługiwanych zakładów przemysłowych na stanowisko:

Operator Helpdesk / BMS (K/M)
Miejsce pracy: Wrocław

Praca dla studenta - 1/2 etatu

 

Osoba zatrudniona na stanowisku Operator Helpdesk/BMS będzie odpowiedzialna za:
  • Obsługę zgłoszeń od Klienta w systemie SAP;
  • Obsługę zleceń serwisowych i przeglądów w systemie SAP;
  • Obsługę i monitoring systemu BMS;
  • Przygotowywanie cyklicznych raportów w systemie SAP.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Mile widziana znajomość systemu SAP lub innych systemów ERP;
  • Zaangażowanie, dokładność, systematyczność;
  • Mile widziani studenci kierunków technicznych (elastyczny grafik, możliwa praca w weekendy).
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (1/2 lub 3/4 etatu);
  • Elastyczny grafik, możliwa praca w weekendy;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach;
  • Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS;
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy.
Proszę pamiętać o dodaniu klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Your responsibilities 1st Line Telephone Customer Service. Recording, classifying and prioritizing users requests. Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters. Monitoring requests resolutions. Collaborating with other support lines on more...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Your responsibilities 1st Line Telephone Customer Service. Recording, classifying and prioritizing users requests. Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters. Monitoring requests resolutions. Collaborating with other support lines on more...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Your responsibilities 1st Line Telephone Customer Service. Recording, classifying and prioritizing users requests. Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters. Monitoring requests resolutions. Collaborating with other support lines on more...
Publikacja:
2021-10-06
Firma:
Apleona HSG Sp. z o.o.
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław