Pracownik wsparcia technicznego IT - Helpdesk

 

Probudowa.com to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w budownictwie inżynieryjnym i hydrotechnicznym. Od lat budujemy, przebudowujemy oraz remontujemy drogowe i kolejowe obiekty mostowe, budowle hydrotechniczne oraz inne konstrukcje inżynierskie. W związku z intensywnym rozwojem firmy do naszego młodego i energicznego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Pracownik wsparcia technicznego IT - Helpdesk
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
  • udzielanie wsparcia technicznego pracownikom Grupy PROBUDOWA,
  • opieka nad stacjami roboczymi i pomoc w używaniu innego sprzętu IT znajdującego się w siedzibie firmy,
  • udzielanie wsparcia w zakresie zakupu typowego oprogramowania licencyjnego,
  • udzielanie wsparcia w wyborze rozwiązań i zakupu sprzętu komputerowego oraz akcesoriów,
  • podstawowe zarzadzanie urządzeniami sieciowymi w zakresie wystarczającym do przywrócenia prawidłowego funkcjonowania sieci w LAN w siedzibie firmy,
  • udzielanie wsparcia w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu komputerowego, współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie napraw i modernizacji sprzętu komputerowego,
  • pomoc w instalacji, aktualizacji i eksploatacji oprogramowania na urządzeniach pracowników,
  • utrzymanie sprawności, konfiguracja, pomoc w używaniu drukarek, drukarek sieciowych, telefonów VoIP,
  • inwentaryzacja sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz licencji oprogramowania,
  • podstawowa obsługa Active Directory (zarządzanie użytkownikami, grupami),
  • obsługa i zarządzanie kontami poczty elektronicznej – Gsuite, o365
  • tworzenie dokumentacji procesowej dot. Zagadnień IT.
Wymagania:
  • znajomość aplikacji biurowych Microsoft Office,
  • podstawowa znajomość Google Suite, Microsoft 365,
  • dobra znajomość aplikacji systemów operacyjnych klasy Windows, Android
    i umiejętność konfiguracji w powyższych rodzinach systemów operacyjnych : sieć, wifi, druk sieciowy, podłączenie rzutnika/sprzętu audio,
  • dobra znajomość sprzętu komputerowego potrzebna do analizy występujących problemów sprzętowych,
  • umiejętność diagnostyki komputerów,
  • umiejętność przygotowania video konferencji (Teams, Skype, Hangouts),
  • otwartość i komunikatywność, zaangażowanie w pracę,
  • dokładność, rzetelność i sumienność w wykonywaniu zadań, wysoka kultura osobista, punktualność,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność prowadzenia dokumentacji,
  • umiejętność przygotowywania poradników i instrukcji użycia,
  • umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu,
  • znajomość podstaw zagadnień związanych z sieciami komputerowymi TCP/IP,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca czytanie dokumentacji technicznej.
Mile widziane:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • podstawy Linux,
  • doświadczenie przy utrzymaniu i stron WWW,
  • znajomość zagadnień sieci komputerowych,
  • wiedza i umiejętność konfiguracji usług sieciowych (proxy, dhcp, dns, vpn, firewall, itd.) na systemach klienckich.
Oferujemy: 
  • stabilne zatrudnienie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełen etat/pół etatu
  • możliwość rozwoju i samorealizacji, godziny pracy : 8-16 , 9-17, 10-18, okazjonalnie przy pracach planowych, godziny poza pracą organizacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Delivery of Clients Assessments. Deploy & configuring tooling (Device 42 / Orbus iServer / CAST). Re-architecting application for cloud delivery. Analysis of the client data and any other relevant information to correctly identify the component parts of the customer...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Delivery of Clients Assessments Deploy & configuring tooling (Device 42 / Orbus iServer / CAST). Analysis of the client data and any other relevant information to correctly identify the component parts of the customer business system. Production of Assessment reports...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Hemmersbach
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Bielany Wrocławskie - ul. Logistyczna
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
YOUR TASKS Providing On Site 2nd line support for an international customer Analyzing and solving IT issues related to software and hardware Troubleshooting and configuring of Microsoft Windows Environment, Network and Office applications Maintaining positive...
Publikacja:
2022-01-25
Firma:
"PROBUDOWA" sp. z o.o.
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław