Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Sekretarka
Miejsce pracy: Polkowice
Numer: StPr/25/0112
OBOWIĄZKI:
- wydawanie druków i formularzy deklaracji podatkowych;- pomoc klientom przy umawianiu wizyty w urzędzie;- pomoc przy obsłudze kancelaryjnej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Polkowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
2025-02-12
Poznaj ofertę...
Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu Bezpośrednia współpraca z Prezesem Zarządu Organizowanie podróży służbowych krajowych i międzynarodowych Organizacja imprez firmowych Nadzór nad dokumentacją firmy (zarządzenia, procedury, umowy) Przygotowywanie...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Siekierczyn
Data publikacji:
2025-02-08
Poznaj ofertę...
w programie stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Miękinia
Data publikacji:
2025-02-06
Poznaj ofertę...
obsługa klienta - przyjmowanie klientów i udzielanie im ogólnych informacji, prowadzenie korespondencji z klientami - pisanie pism, wysyłanie oraz odbieranie i kierowanie korespondencji przychodzącej do odpowiednich osób, nadzór nad terminarzem spotkań...
Publikacja:
2025-02-04
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Polkowice