Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie
Sekretarka
Miejsce pracy: Strzelin
Numer: StPr/21/0108
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie całości spraw sekretariatu: rejestrowanie pism wpływających i wypływających , doręczanie pism do instytucji. Wydawanie decyzji - podopiecznym. Wpinanie zwrotnych potwierdzeń. Obsługa sprzętu biurowego. Łączenie rozmów, faksowanie, kserowanie dokumentów. Pisanie postanowień odnośnie pism mylnie skierowanych. Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji. Sporządzanie list i protokołów archiwalnych. Sporządzanie wykazów i wpinanie dokumentów archiwizowanych.Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, brak

Miejsce pracy:

Strzelin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 440 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Kłodzko
Data publikacji:
2021-04-06
Poznaj ofertę...
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Polkowice
Data publikacji:
2021-04-01
Poznaj ofertę...
1. Zapoznanie się z Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy praz Kodeksem postępowania administracyjnego. 2 Zapoznanie z zakresem zadań włąsnej komórki organizacyjnej. 3. Przestrzeganie Regulaminu Pracy , Regulaminu organizacyjnego oraz...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Oleśnica
Data publikacji:
2021-03-30
Poznaj ofertę...
OBSŁUGA SEKRETARIATU ODBIERANIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH WYSYŁANIE KORESPONDENCJI ARCHIWIZOWANIE AKT OBSŁUGA KSERA OBSŁUGA SKANERA Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, brak Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak Wykształcenie:...
Publikacja:
2021-03-29
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Strzelin