Specjalista do spraw obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice
Numer: StPr/22/0477
OBOWIĄZKI:
Sporządzanie dokumentacji, realizowanie transakcji, przyjmowanie klientów, przedstawianie oferty, dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem a odpowiednimi jednostkami w firmie, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych
Miejsce pracy:

Jelcz-Laskowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 565 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Sitel Polska Sp. Z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Będziesz odpowiedzialny za wsparcie - telefoniczne i mailowe - klientów firmy zajmującej się sprzedażą topowych marek odzieżowych. Szukamy osób, które: Znają język niemiecki na poziomie min. C1 Mogą pracować od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-20:00...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Majorel Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Twój zakres obowiązków Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim (infolinia przychodząca) Identyfikacja najważniejszych potrzeb klienta Szybkie i skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń klientów Realizowanie celów projektowych i zespołowych Nasze...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Genpact PL
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Your responsibilities Answering clients’ questions/requests regarding orders, invoices, products (contact via email, phone) Daily monitoring the assigned orders and customer requests Checking the price and quality of the products Capturing information from...
Publikacja:
2022-06-22
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Jelcz-Laskowice