Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej

Dr.Max Polska to druga największa sieć aptek w kraju należąca do międzynarodowego holdingu Dr.Max – lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i zagranicą ale nie byłoby to możliwe gdyby nie nasi pracownicy - najlepsi specjaliści!

 

Ponad 4 000 pracowników w Polsce to nasz największy kapitał cenimy ich umiejętności i zdolności rozwijamy potencjał i szkolimy tak by wciąż mogli wytyczać nowe szlaki i kreować biznes farmaceutyczny w Polsce.

Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej - Wrocław

O Ekspercie z iskrą w oku, kwiecie z kreatywnych pól

Dołącz do nas, czeka tutaj nasz natchniony chór!

Niech Twój umysł wszystkich olśni, taki marketingu los

Jest reklama i promocja – gdy Twój zabrzmi głos

Patrz, patrz – Lew Canneński biegnie z Effie sypiąc złote skry

Bo marketing jest na Maxa – gdy dołączysz do nas TY!

 

Wszechstronny marketingowcu, który zjadłeś zęby na komunikacji, sypiesz nowymi pomysłami jak z rękawa, kreatywność to Twoje drugie imię, piszesz ze swadą, mówisz jak natchniony, a w social media czujesz się jak u siebie. Odpowiesz (sobie i nam) na kilka ogromnie ważnych pytań i dołącz do nas!

 

Czy możesz się pochwalić działaniami employer brandingowymi zarówno zewnętrznymi jak i wewnętrznymi?

Czy realizowałeś/aś zadania z zakresu CSR?

Czy tworzyłaś/eś koncepcje kreatywne i strategiczne dla reklam online i offline – outdoor, telewizja, radio, online?

Czy nie masz problemu z pisaniem krótkich haseł reklamowych oraz dłuższych tekstów, których odbiorca nie porzuci w połowie czytania?

Czy pracowałeś/aś na dużych budżetach i nie boisz się wydawać pieniędzy?

 

Jeśli w każdym z punktów masz się czym pochwalić – a dodatkowo:
  • masz kilkuletnie doświadczenie w pracy w marketingu dużej organizacji lub agencji reklamowej
  • współpracowałeś/aś z grafikami, umiesz zarządzać projektami i czasem pracy
  • jesteś pomysłowa/y, nie boisz się wyzwań, znasz techniki i narzędzia marketingowe
  • znasz i rozumiesz akronimy takie jak ATL, BTL, EB, CSR, GRP, OTH, CTR, CTA, OOH
  • masz wysokie kompetencje kulturowe, znasz nie tylko memy, ale też to do czego referują (oraz rozpoznasz tekst źródłowy powyższej rymowanki!)
  • znasz język Shakespeare’a, ale też np. ezopowy
  • bez przeszkód poradzisz sobie w rozmowach, negocjacjach i współpracy z agencjami reklamowymi, drukarniami, domami mediowymi i innymi, którzy tylko czyhają na nasz budżet reklamowy
  • jesteś osobą pozytywną, otwartą, bezpośrednią i szczerą, umiejącą słuchać i bronić własnych racji
Dodatkowy atuty:
  • znajomość meandrów reklamowych branży farmaceutycznej
  • znajomość branży Health&beauty
  • doświadczenie w promocji aplikacji mobilnych i sklepów internetowych
  • prawo jazdy
Oczekujemy:
  • uprawnień technika farmaceutycznego
  • umiejętności pracy w zespole
  • uprzejmości, komunikatywności I łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • zaangażowania w pracę
  • otwartości, profesjonalizmu
  • mile widziana znajomość programu KAMSOFT
Obowiązki:
  • tworzenie i prowadzenie komunikacji firmy (wewnętrznej i zewnętrznej, online i offline)
  • realizacja strategii employer brandingowej
  • współpraca z grafikami, tworzenie materiałów reklamowych i promocyjnych
  • praca koncepcyjna, kreowanie nowych pomysłów reklamowych i komunikacyjnych w obszarach m.in. aptek stacjonarnych, internetowych, aplikacji mobilnych, drogerii
  • copywriting,
  • tworzenie niestandardowych narzędzi i akcji promocyjnych oraz konkursów dla pracowników i klientów
  • komunikacyjne wsparcie działów operacyjnego i handlowego
  • nadzór nad kampaniami reklamowymi (TV, radio, outdoor, online), współpraca z agencjami, drukarniami, domami mediowymi
  • tworzenie (merytoryczne) i aktualizowanie stron internetowych (wordpress)
  • kreowanie i produkcja ciekawych gadżetów reklamowych
  • współtworzenie i promocja eventów promocyjnych
  • współpraca z influencerami
  • nadzór nad budżetem
APLIKUJ TERAZ

Publikacja:
2022-08-03
Firma:
Apteka Dr.Max
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław