Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niemiecki

 

W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.


Poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

 
Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki (praca zdalna)

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niemiecki

 

W naszym zespole będziesz mailowo lub telefonicznie wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej. Praca zdalna - możesz pracować ze swojego domu, codzienna praca w języku niemieckim.

Oczekujemy:
  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
  • Umiejętności obsługi komputera
  • Dokładności i dobrej organizacji pracy
  • Dyspozycyjności na cały, pół lub 3/4 etatu, elastyczne godziny pracy 8:00-22:00
Zyskujesz:
  • Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
  • Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
  • Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
  • Zabawa: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
  • Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, programy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
  • CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "
Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
eobuwie.pl S.A.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Czym będziesz się zajmować? Telefoniczną obsługą Klienta, Obsługą korespondencji e-mailowej, Udzielaniem informacji Klientom, Przyjmowaniem nowych zamówień, Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów, Elektroniczną obsługą...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Schenker Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Nowa Wieś Wrocławska, Rudna
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Twój zakres obowiązków będzie obejmował: współpracę mailową i telefoniczną z Klientami i Partnerami DB Schenker, podczas której możesz rozwijać znajomość języków obcych, organizację transportów dla Klientów i Partnerów zagranicznych DB Schenker,...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Eckert AS Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Legnica
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy nabór na stanowisko: Opis zadań: wykonywanie napraw zdalnych maszyn i urządzeń kompleksowa obsługa dealerów sporządzanie dokumentacji wysyłkowej obsługa reklamacji zgłaszanych przez klientów...
Publikacja:
2021-09-20
Firma:
SITEL Polska
Miejsce pracy:
dolnośląskie /