Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

Od 2004 Sitel Polska aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.

Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie

W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności.

 

 

Oferujemy:

  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta w międzynarodowej firmie
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego

Oczekujemy:

  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
  • Umiejętności obsługi komputera
  • Dokładności i dobrej organizacji pracy
  • Praca na cały etat lub 3/4 etatu

Zyskujesz:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenia
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne
  • Program poleceń pracowniczych
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Your typical day: As a representative of the brand, you will be the face of the company to the consumers. Whether receiving notice of a complaint or providing helpful information or engaging in conversation on social media, Consumer Care specialists aim to make life...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Your typical day: As a representative of the brand, you will be the face of the company to the consumers. Whether receiving notice of a complaint or providing helpful information or engaging in conversation on social media, Consumer Care specialists aim to make life...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Selgros Cash&Carry
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław, Krakowska
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w...
Publikacja:
2022-08-09
Firma:
SITEL Polska
Miejsce pracy:
dolnośląskie /