Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki

W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.

 

Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie

W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności.

 

Praca zdalna

 

 

Oferujemy:
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta w międzynarodowej firmie
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
Oczekujemy:
  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
  • Umiejętności obsługi komputera
  • Dokładności i dobrej organizacji pracy
  • Praca na cały etat lub 3/4 etatu
Zyskujesz:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne
  • Program poleceń pracowniczych
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy

 

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
ACS AUDIKA Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Oława
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Twoje obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa Pacjentów zakresie: zapraszania na przesiewowe badania słuchu do naszego gabinetu pracy z bazą naszych pacjentów, tzw. "ciepła baza" potwierdzania wizyt bezpośrednia obsługa Pacjenta w oddziale udzielanie...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Sitel Polska Sp. Z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Będziesz odpowiedzialny za wsparcie - telefoniczne i mailowe - klientów firmy zajmującej się sprzedażą topowych marek odzieżowych. Szukamy osób, które: Znają język niemiecki na poziomie min. C1 Mogą pracować od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-20:00...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Schenker Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Nowa Wieś Wrocławska, ul. R. Chomicza 3a
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Twój zakres obowiązków: bieżący kontakt i obsługa Klientów oraz Partnerów DB Schenker (kontakt telefoniczny, mailowy w języku polskim oraz angielskim) nastawiony na rozwój i podtrzymanie relacji weryfikacja zleceń pod kątem obowiązujących procedur i...
Publikacja:
2022-07-18
Firma:
SITEL Polska
Miejsce pracy:
dolnośląskie /