Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim i francuskim

FIRMA VISKASE POLSKA W ZWIĄZKU Z DYNAMICZNYM ROZWOJEM POSZUKUJE KANDYDATA NA STANOWISKO:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I FRANCUSKIM

Poszukujemy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim i francuskim
Wrocław

Miejsce pracy: Wrocław

Biuro w ścisłym centrum

 

Obowiązki:
  • Wprowadzanie informacji o zamówieniach do SAP, CRM
  • Fakturowanie sprzedaży oraz kalkulacja cen
  • Dbałość o terminowość dostaw oraz zamówień
  • Przekazywanie informacji dla klienta o nowych produktach
  • Kontrola nad płatnościami
  • Kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Wymagania:
  • Biegła znajomość j. angielskiego i francuskiego
  • Umiejętność wystawiania FV, obliczania cen
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Cykliczny wzrost wynagrodzeń
  • Pakiet medyczny finansowany przez pracodawcę
  • Karta uprawniającą do korzystania z aktywnego wypoczynku
  • Uczestnictwo w szkoleniach rozwijających umiejętności i wiedzę
Do przesyłanych dokumentów należy dołączyć klauzule o ochronie danych osobowych.

”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”

”Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Viskase Polska Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Administratorem danych jest Viskase Polska Sp. z o.o z siedzibą we Wrocławiu, ul. Piłsudskiego 101 Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Genpact PL
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Responsibilities: 1) Provide requested services to customers as a part of the Service Catalogue: Review and provide information about the situation status of their orders, deliveries, and invoices data, Monitor customer compliance to agreed logistic trade terms,...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Schenker Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Nowa Wieś Wrocławska, ul. R. Chomicza 3a
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Zakres obowiązków: Obsługa zleceń wpływających od klientów (akceptacja, anulacja, odrzucenie), Bieżąca obsługa spraw na aplikacji Comarch, Telefoniczna obsługa Klientów, Współpraca z pozostałymi działami w firmie. Oczekiwania: Wykształcenie minimum...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Trans.eu Group S.A.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Zmierzysz się z: Budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z klientami Zarządzaniem i utrzymywaniem własnego portfela klientów Formalną weryfikacją dokumentów Po-sprzedażową obsługą klienta Kontaktem telefonicznym i mailowym z klientami oraz...
Publikacja:
2022-05-11
Firma:
Viskase Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław