Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Wrocław | Numer ref.: CAL/037/POZ

Zadania

  • Bezpośredni kontakt z klientem w odpowiedzi na zapytania (czat, telefon, mail)
  • Odpowiadanie na pytania na temat produktów, proponowanie rozwiązań
  • Kierowanie do odpowiedniego działu, przekazywanie kontaktu do sprzedawcy
  • Badanie potrzeb klienta, tworzenie leadów sprzedażowych

Wymagania

  • Biegła znajomość języka francuskiego (C1)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2)
  • Doświadczenie w zakresie sprzedaży lub obsługi klienta
  • Mile widziane wykształcenie lub wiedza z zakresu digital marketingu

Oferta

  • Umowa o pracę na czas określony (rok), z możliwością przedłużenia kontraktu bezpośrednio z pracodawcą
  • Zatrudnienie na pełen etat - praca zmianowa tydzień na tydzień (8-16/10-18)
  • Benefity pozapłacowe (Multisport, Luxmed, PZU)
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Oferta dot. pracy tymczasowej

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
HomeGlobal
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
2020-11-25
Poznaj ofertę...
Jeżeli:Znasz język czeski lub słowacki na wysokim poziomie + język polski lub angielski umożliwiający swobodną komunikację;Jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz pracę w dynamicznym środowiskuCechuje Cię kreatywność i chęć do poszukiwania nowych...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Moose Centrum Języków Obcych Marek Łoś, Grzegorz Kuzyk spółka jawna
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
2020-11-23
Poznaj ofertę...
JEŚLI:jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowanąsprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet)charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiechnie boisz się pracy i wyzwańjesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywędodatkowym...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
HomeGlobal
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
2020-11-20
Poznaj ofertę...
Ideal CandidateFluency in Hungarian;Experience in sales or customer service will be advantage (call center/contact center);High communication and interpersonal skills;Independence, ability to solving problems;Assigned responsibility for actions;Motivation and...
Publikacja:
2020-11-13
Firma:
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław