Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 6067986, z dnia 2021-11-30

Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego to uczelnia działająca na rynku szkolnictwa wyższego od blisko 20 lat i do tej pory nieustannie rozwija się, tworząc najlepszą ofertę edukacyjną dla swoich studentów.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

 

Opis stanowiska

  • obsługę telefoniczną i mailową placówki edukacyjnej,
  • przedstawienie słuchaczom oferty szkoleniowej,
  • rzetelne przekazywanie informacji naszym Klientom,
  • przeprowadzenie studentów przez procesy autoryzacji,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji i kontaktów z Klientem,
  • wystawianie faktur i inne prace administracyjne,
  • współtworzenie raportów indywidualnych oraz zespołowych.

Wymagania

  • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów,
  • cechuje Cię bogate słownictwo,
  • pracowałeś/aś na podobnym stanowisku,
  • potrafisz dobrze zorganizować swoją pracę,
  • znasz pakiet Microsoft Office (Word, Excel, Dysk Google, mile widziane również Trello),
  • jesteś osobą cierpliwą, skrupulatną oraz zaangażowaną,
  • rzetelnie realizujesz powierzone obowiązki.

Oferujemy

  • stabilność w zakresie formy zatrudnienia,
  • w pełni wyposażone komfortowe biuro w centrum Wrocławia,
  • stałe godz. pracy, od pon. do pt., w godz. od 9 do 17,
  • profesjonalny system szkoleń i warsztatów wdrożeniowych,
  • pracę w kilkuosobowym zespole,
  • brak dress code.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Capricorn S.A.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Świebodzice
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Wyzwania: przyjmowanie i procesowanie zamówień od klientów zagranicznych i krajowych, a także obsługa i kontrola realizacji zamówień, przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, nadzór nad realizacją i obiegiem reklamacji, udział w procesie obsługi reklamacji,...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Majorel Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Twój zakres obowiązków Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim (infolinia przychodząca) Identyfikacja najważniejszych potrzeb klienta Szybkie i skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń klientów Realizowanie celów projektowych i zespołowych Nasze...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
OPIS STANOWISKA: Osoba pracująca na stanowisku Administratora z Językiem Niemieckim będzie odpowiedzialna obsługę Klienta w obszarze przesyłek niedoręczonych (kontakt mailowy oraz telefoniczny), a także za pozostałe zadania administracyjne. OD KANDYDATÓW...
Publikacja:
dzisiaj
Firma:
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław