Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 9404074, from 2024-12-24

Concentrix

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

Location: dolnośląskie

 

Job description

  • Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów.
  • Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM.
  • Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi.
  • Współpraca w zespole w celu ciągłego poprawiania jakości obsługi klienta.
  • Prezentacja entuzjazmu i ciepła w każdej rozmowie, by klient czuł się ważny.
  • Wykorzystanie wiedzy technicznej do rozwiązywania problemów na różnych platformach.

Requirements

  • Chęć rozwoju w obszarze obsługi klienta.
  • Zainteresowanie IT i narzędziami technicznymi mile widziane.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1) i komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).
  • Skupienie na detalach i rozwiązywaniu problemów.
  • Gotowość do ciągłej nauki i adaptacji do nowych narzędzi i procesów.
  • Doświadczenie w obsłudze klientów premium lub znajomość najnowszych technologii oraz systemów CRM będą dodatkowym atutem.

We offer

  • Pracę dla uznanej marki luksusowej z możliwością pracy zdalnej.
  • Bogaty pakiet socjalny, w tym ubezpieczenie zdrowotne i na życie.
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę.
  • Płatne szkolenia i możliwość ciągłego rozwoju umiejętności.
  • Zdarzenia integracyjne oraz wsparcie lidera zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
2025-01-21
Poznaj ofertę...
Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Wykrywanie...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
2024-12-30
Poznaj ofertę...
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
2024-12-30
Poznaj ofertę...
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was...
Publikacja:
2024-12-24
Firma:
Concentrix
Miejsce pracy:
dolnośląskie /