Specjalista helpdesk z językiem francuskim

Experis jest globalną firmą doradztwa personalnego, adresowaną do specjalistów i kadry zarządzającej w obszarze IT. Wykorzystując potencjał kandydatów zapewniamy im wszechstronny rozwój zawodowy, łącząc ich z wiodącymi na rynku pracodawcami. Każdą technologię można kupić, ale prawdziwą wartością w biznesie są ludzie. Pozwól nam pomóc w rozwoju Twojej zawodowej przyszłości.

Specjalista helpdesk z językiem francuskim
Miejsce pracy: Wrocław | Numer ref.: SHJ/110/MFI

Oferta:

  • Praca 100% zdalna, w pełnym wymiarze godzin
  • Praca pn.-pt. w godz. 8-19 (2 zmiany: 8-16 i 11-19 naprzemiennie co tydzień)
  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Benefity: pakiet opieki medycznej (Luxmed), ubezpieczenie na życie, Multikafeteria (w tym karta Multisport), bonus świąteczny

Wymagania:

  • Doskonała znajomość języków francuskiego i angielskiego w mowie i piśmie (C1)
  • Minimum roczne doświadczenie w branży zorientowanej na klienta
  • Komunikatywność, umiejętność przejęcia inicjatywy, umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność szybkiego pisania - 40 (lub więcej) słów na minutę
  • Biegła znajomość MS Office i przeglądarek internetowych
  • Stabilne łącze internetowe (praca 100% zdalna)
  • Podstawowa znajomość gier (jeśli jesteś regularnym graczem jest to dodatkowy atut)

Zadania:

  • Kontakt z klientem francusko- i angielskojęzycznym (email, chat, wiadomości, połączenia telefoniczne)
  • Rozwiazywanie problemów na podstawie dostępnej bazy wiedzy i innych zasobów
  • Odpowiadanie na pytania Klientów oraz zbieranie opinii
  • Dokonywanie rekomendacji produktów i pomoc Klientom w dokonywaniu zakupów
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
2021-11-27
Poznaj ofertę...
Your responsibilities 1st Line Telephone Customer Service. Recording, classifying and prioritizing users requests. Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters. Monitoring requests resolutions. Collaborating with other support lines on more...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
2021-11-27
Poznaj ofertę...
Your responsibilities 1st Line Telephone Customer Service. Recording, classifying and prioritizing users requests. Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters. Monitoring requests resolutions. Collaborating with other support lines on more...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
2021-11-21
Poznaj ofertę...
Your responsibilities 1st Line Telephone Customer Service. Recording, classifying and prioritizing users requests. Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters. Monitoring requests resolutions. Collaborating with other support lines on more...
Publikacja:
2021-11-02
Firma:
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław