Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 7255704, z dnia 2022-07-29

Jesteśmy spółką IT, która od ponad 10 lat tworzy rozwiązania dla klientów z branż ITC/R&D z całej Polski. Poszukujemy do współpracy osób otwartych, dynamicznych i rzetelnych. Jeśli szukasz stabilnej pracy, chcesz z nami rozwijać nowoczesne produkty IT oraz swoje umiejętności z zakresu wsparcia i obsługi klienta, sprawdź ofertę i aplikuj!

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

Do Twoich obowiązków będzie należało

  • prowadzenie rozmów z Klientami oraz utrzymywanie długookresowych relacji z nimi,
  • codzienne wsparcie oraz edukacja użytkowników w zakresie optymalnego wykorzystania oferowanych przez nas produktów,
  • wsparcie klientów w procesie wdrażania naszych rozwiązań,
  • rozwój, wdrażanie i utrzymywanie standardów obsługi klienta.

Wymagania

Czego wymagamy

  • wyższego wykształcenia,
  • umiejętności prowadzenia rozmów (kontakt telefoniczny, mailowy, spotkania i prezentacje online) oraz umiejętności budowania relacji z klientem,
  • bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności ustalania priorytetów,
  • inicjatywy, samodzielności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • bardzo dobrej znajomości języka polskiego,
  • komunikatywnej znajomość języka angielskiego,
  • biegłości w korzystaniu z pakietów Office/Google.

Oferujemy

Co dla Ciebie mamy:

  • pracę w innowacyjnej firmie o profilu IT,
  • pracę na pełen etat,
  • dowolność formy zatrudnienia,
  • stabilne środowisko i komfortowe warunki pracy,
  • elastyczny czas pracy i pracę zdalną,
  • pracę z doświadczonym i zgranym zespołem,
  • pełen zestaw narzędzi do pracy (komputer, telefon),
  • szeroką możliwość rozwoju swoich kompetencji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
ManpowerGroup
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Bielany Wrocławskie
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Zadania: Obsługa posprzedażowa klientów B2B Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów anglojęzycznych Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia realizacji zamówień Przygotowanie raportów Wymagania: Bardzo...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
SITEL Polska
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności. Praca zdalna Oferujemy: Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy Możliwość zdobycia doświadczenia w...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Schenker Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Rudna
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Twój zakres obowiązków będzie obejmował: współpracę mailową i telefoniczną z Klientami i Partnerami DB Schenker, podczas której możesz rozwijać znajomość języków obcych, organizację transportów dla Klientów i Partnerów zagranicznych DB Schenker,...
Publikacja:
2022-07-29
Firma:
ebadu.pl sp. z o.o.
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław