Sprzedawca / Doradca Klienta

PROFIL MARKI KARL LAGERFELD 

W Karl Lagerfeld kierujemy się mottem: „Obejmij teraźniejszość i wymyśl przyszłość.” Nowoczesny dom mody KARL LAGERFELD podziela twórczą wizję i estetykę projektowania swojego kultowego założyciela - Karla Lagerfelda. Jesteśmy jedynym domem mody, który nosi imię Karla i staramy się wywiązywać z tej odpowiedzialności we wszystkim, co robimy, każdego dnia, z największą radością i pasją. Nasze centrale w Paryżu i Amsterdamie są miejscem dla bardzo zróżnicowanych i zaangażowanych członków zespołu marki KARL pochodzących z ponad 25 krajów. Wspólnie dążymy do tworzenia historii i koncepcji produktów, które łączą się ze światem Karla i jego kultowymi atrybutami.

 

Dystrybucja odzieży damskiej, torebek, drobnej galanterii skórzanej oraz bielizny, odbywa się bezpośrednio z naszej centrali w Amsterdamie. Natomiast odzież męska, obuwie, zapachy, okulary i inne, powstają we współpracy z najlepszymi w swojej klasie licencjonowanymi partnerami.Do naszych konsumentów docieramy wielokanałowo, zapewniając integrację sprzedaży online i offline. Aby zwiększyć zaangażowanie naszych konsumentów, rozwijamy się dzięki ponad 200 sklepom KL na całym świecie, naszym partnerom hurtowym premium oraz prężnie działającym, flagowym sklepie KARL.COM, który dociera do 96 krajów. Nasza sprzedaż online stanowi obecnie ponad 30% ogólnego dochodu, opartego na sprzedaży w pełnej cenie. Jesteśmy dynamiczną, szybko rozwijającą się firmą, której fundamenty oparte są na profesjonalizmie i silnych wartościach. W KARL LAGERFELD pracujemy zgodnie z najwyższymi standardami zrównoważonego rozwoju i uczciwości we wszystkich obszarach naszej działalności. W 2019 roku KARL LAGERFELD dołączył, jako członek-założyciel do Fashion Pact, globalnej inicjatywy zrównoważonego rozwoju, której celem jest podjęcie kroków w trzech obszarach: globalnego ocieplenia, bioróżnorodności i ochrony oceanów.

Sprzedawca / Doradca Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
ROLA

Doradca klienta powinien zapewnić kompleksową i przyjazną obsługę, oceniając potrzeby klienta i służąc pomocą. Współpracownicy na tym stanowisku wiedzą jak powitać klienta, obsłużyć, doradzić i sfinalizować każdą transakcję. Doradca klienta współpracuje ze swoim kierownikiem sklepu i innymi współpracownikami, by zapewnić kompleksową obsługę klienta. Każdy pracownik jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpiecznego środowiska pracy i zakupów.

 

Zakres obowiązków


Satysfakcja klienta

Wiąże się z zapewnieniem jemu wyjątkowej obsługi, która stworzy pozytywne doświadczenie zakupowe  i wpłynie na budowanie lojalności z marką.

Na stanowisko doradca klienta poszukujemy osoby, która:

  • Wykazuje chęć pomocy klientom.
  • Promuje lojalność klientów za pomocą narzędzi firmowych takich, jak baza stałych klientów
  • Zapewni dodatkowe informacje i dołoży wszelkich starań, aby zadowolić klienta.
  • Gdy produkt nie jest dostępny, zawsze zaoferuje alternatywę.
  • Profesjonalnie zajmuje się reklamacjami, przekazując je swojemu przełożonemu.

Wiedza produktowa

Wiąże się z bardzo dobrą znajomością produktu, która przekłada się na jakość świadczonej obsługi klienta. Jako doradca klienta będziesz posiadał/ła wiedzę z zakresu:

  • Znajomości trendów i tkanin (skład, terminologia, pielęgnacja odzieży, fasony itp.).

Dzięki temu będziesz potrafił/ła wykorzystać potencjał produktu do sfinalizowania sprzedaży.

 

Zwiększenie sprzedaży

Wiąże się  z dobrą znajomością biznesu, który zapewni wzrost sprzedaży.

Na stanowisku doradca klienta, będziesz również odpowiedzialny za:

  • Przekazywanie kierownikowi sklepu feedbacku na temat tego, co sprzedajesz.
  • Regularne budowanie bazy klientów
  • Obsługę klienta na najwyższym poziomie

Utrzymuje bezpieczeństwo i ochronę mienia

Wiąże się to z przestrzeganiem wszystkich procedur i zachowaniem bezpieczeństwa.

Pracując na stanowisku doradca klienta, podczas swojej codziennej pracy:

  • Upewnij się, że przejścia są drożne
  • Upewnij się, że magazyn jest zgodny ze standardami 
  • Podejmij działania, jeśli pracownicy nie przestrzegają zasad 
  • Przestrzegaj wszystkich procedur zapobiegania stratom
  • Podejmij działania, żeby zmniejszyć straty
  • Traktuj wszystkich współpracowników i klientów z szacunkiem

PROFIL

Mile widziane:

  • Pasja do pracy z ludźmi i sprzedaży.
  • Pozytywna energia, umiejętność rozwiązywania problemów, zainteresowanie światem mody.
  • Umiejętność pracy w zespole, jak również indywidualnie.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, oraz interpersonalne.
  • Możliwość pracy na cały etat w tygodniu oraz w weekend.
  • Dostępność od 27 October 2021

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Adreams
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Kamienna Góra
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Twój zakres obowiązków: sprzedaż produktów i usług zgodnie...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Mirków
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Jeżeli: Lubisz pracę w handlu i jesteś otwarty na kontakt z ludźmi; Potrafisz działać zespołowo; Jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań; Jesteś otwarty na pracę w systemie zmianowym (także w weekendy) w godzinach otwarcia...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław - Krakowska
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Jeżeli: Lubisz pracę w handlu i jesteś otwarty na kontakt z ludźmi; Potrafisz działać zespołowo; Jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań; Jesteś otwarty na pracę w systemie zmianowym (także w weekendy) w godzinach otwarcia...
Publikacja:
2021-11-13
Firma:
Karl Lagerfeld Retail
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław