Supply Chain Officer

Supply Chain Officer
Miejsce pracy: Wrocław

Osborne Engineering Sp. z o.o. we Wrocławiu od 2007 roku zajmuje się produkcją i regeneracją łożysk ślizgowych, uszczelnień olejowych i ich modernizacją oraz dostarczaniem komponentów na zamówienie klienta.

Nasze produkty i usługi mają uznane wśród renomowanych producentów maszyn wirujących. Łożyska Osborne Engineering pracują na całym świecie w różnego typu maszynach od dużych turbin parowych, przez turbiny przemysłowe, turbiny gazowe, generatory, kompresory, przekładnie, wentylatory, silniki, pompy w układzie pionowym i poziomym.

Dzięki elastyczności naszych zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w różnych częściach globu oferujemy różne rozwiązania dla klientów branży ropy, gazu, petrochemii oraz przemysłu energetycznego.

 

Obowiązki:
  • Zarządzanie zespołami planowania, zakupów, sklepów i wysyłek; wypełnianie wszystkich obowiązków związanych z kierownictwem liniowym.
  • Odpowiedzialność za zapewnienie terminowej dostawy towarów do klientów.
  • Zapewnienie odpowiedniego gromadzenia kosztów surowych danych do zadań.
  • Regularny przegląd dostawców OEL w celu zapewnienia uzyskania najbardziej konkurencyjnych cen.
  • Ogólna odpowiedzialność za zarządzanie kontraktami.
  • Negocjowanie warunków płatności/konfigurowanie dostawców w systemie ERP.
  • Składanie zamówień i potwierdzanie ich z kierownikiem warsztatu.
  • Kontrola kosztów przy ocenie przydatności podwykonawcy.
  • Tworzenie pracy w systemie ERP.
  • Zapewnienie, że wszystkie prace/zadania/procedury/dokumentacja spełniają wymagania ISO 9001:2015
  • Zarządzanie operacjami logistycznymi przy jednoczesnym kontrolowaniu operacji magazynowych i zwiększaniu efektywności łańcucha dostaw
  • Zapewnienie, że metody wysyłki są zgodne z zasadami, przepisami i obowiązującym prawem
  • Monitorowanie kontroli jakości i utrzymywanie pojemności magazynu na optymalnym poziomie
  • Wszelkie inne doraźne obowiązki zgodnie z wymaganiami.
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 3-5 lat
  • Radzenie sobie z klientami - Zdolności komunikacyjne
  • Znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność planowania
  • Mile widziane doświadczenie w transporcie drobnicowym
Oferujemy:
  • Stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pracę w systemie jednozmianowym, od poniedziałku do piątku
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną, kartę multisport)
Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Fashion Choice PTE LTD.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
2022-08-10
Poznaj ofertę...
Job Responsibilities Responsible for system function coordination and on-site promotion and daily operation follow-up of projects The business department collects and excavates the daily system requirements; formulates priorities, and formulates plans to advance...
Publikacja:
2022-08-10
Firma:
Osborne Engineering Sp. z o.o.
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław