Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Strzelin
Numer: StPr/21/0050
OBOWIĄZKI:
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, wprowadzanie danych do programu komputerowego, zakładanie akt, podłączanie pism i korespondencji do akt, kompletowanie i porządkowanie akt, przygotowywanie pism do wysłania , przygotowywanie akt do zakończenia i archiwizacji, obsługa programu komputerowego, obsługa sprzętu biurowego- komputer, ksero, skaner, fax.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Uprawnienia: obsługa komputera

Miejsce pracy:

Strzelin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 440 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Oferta: Stawka 18,30 zł/h brutto w oparciu o umowę-zlecenie Szkolenie stanowiskowe Możliwość rozwoju w banku o solidnej pozycji na rynku Praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (8:00-16:00) Możliwość skorzystania z pakietu benefitów...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Emtor Spółka z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Główne zadania na stanowisku: Wsparcie Działu Serwisu w zakresie obsługi klientów Wymagania: Minimalna znajomość zagadnień związanych z serwisem urządzeń mechanicznych lub też chęć rozwoju w tym kierunku. Dobra organizacja pracy Umiejętność pracy w...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
KOBYLARNIA S.A.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Olszyna-Golnice
Data publikacji:
2021-02-27
Poznaj ofertę...
Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura budowy prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja i archiwizacja poczty dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy przygotowywanie raportów i zestawień archiwizacja danych w...
Publikacja:
2021-02-25
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Strzelin