Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
  • Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim;
  • Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną;
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta;
  • Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka holenderskiego  (min. poziom B2);
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
  • Komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne;
  • Dobra znajomość obsługi komputera.
Pracodawca oferuje:
  • Umowę o pracę na pełny etat;
  • Pracę w przyjaznej atmosferze, w zespole zawsze chętnym do pomocy;
  • Pakiet benefitów pracowniczych;
  • Możliwości awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
  • Pracę w komfortowym biurze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Aon
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: youll learn how we organize...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as...
Publikacja:
2024-04-28
Firma:
Praca.pl Sp. z o.o.
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław