HR Generalist z zakresem kadrowo-płacowym
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków
- Prowadzenie i nadzorowanie dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa pracy.
- Obsługa procesów kadrowo-płacowych (naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, urlopów i zwolnień).
- Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym
- Wsparcie procesów rekrutacyjnych i onboardingowych.
- Udział w budowaniu kultury organizacyjnej i działaniach employer brandingowych.
- Wdrażanie i usprawnianie polityk oraz procedur HR.
- Przygotowywanie raportów, analiz HR oraz zestawień kadrowo-płacowych.
- Doradztwo dla menedżerów w zakresie prawa pracy, zatrudnienia i rozwoju pracowników.
Wymagania
- Min. 2–3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale HR lub kadrach i płacach.
- Znajomość przepisów prawa pracy i ustawy o świadczeniach z ubezpieczenia społecznego.
- Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji kadrowej oraz współpracy z ZUS, PPK, GUS, PIP.
- Praktyczna znajomość procesów płacowych oraz obsługi systemów kadrowo-płacowych R2 płatnik( to musi być )
- Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel.
- Komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy.
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
Co oferuje nasz Klient?
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta multisport, dofinansowanie do szkoleń i kursów, stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Pracę w przyjaznym, wspierającym zespole, który ceni otwartą komunikację i partnerskie relacje
- Realne możliwości rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
- Udział w międzynarodowych targach branżowych i szkoleniach, które poszerzą Twoje kompetencje i kontakty na rynkach zagranicznych
Publikacja:
dzisiaj
Firma:
RecruMates
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław