Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Obsługa pakietu MS OFFICE/OPEN OFFICE
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe w tym 3 lata stażu pracy, preferowane doświadczenie zawodowe w jednostce administracji publicznej, znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności: ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa Kodeks Cywilny, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, mile widziana znajomość oprogramowania Proton, znajomość oprogramowania Microsoft Office, sprawna organizacja pracy, umiejętność podejmowania decyzji, sumienność, terminowość, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, odporność na stres.więcej informacji na stronie :https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1396-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektora-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL
Bogatynia
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 do 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu