Inspektor w wydziale infrastruktury w referacie inwestycji stanowisko ds. inwestycji

URZĄD MIEJSKI W LUBINIE
Inspektor w wydziale infrastruktury w referacie inwestycji stanowisko ds. inwestycji
Miejsce pracy: Lubin
Numer: StPr/25/1342
OBOWIĄZKI:
a)Prowadzenie spraw związanych z budową, przebudową i bieżącym utrzymaniem dróg publicznych, dróg wewnętrznych, parkingów, chodników, ścieżek rowerowych i pasów zieleni w pasie drogowym. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, nadzorem i rozliczaniem inwestycji. Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań oraz prowadzenie bieżącej korespondencji w tym zakresie.b)Prowadzenie spraw związanych z ochroną dróg, przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie budowy lub utrzymania dróg. Ochrona środowiska (otoczenia) przed ujemnym skutkiem ruchu drogowego. Przygotowanie i prowadzenie bieżącej korespondencji w tym zakresie.c)Przygotowywanie przetargów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych na prace związane z zakresem działalności Referatu Inwestycji, udział w pracach komisji przetargowych.d)Przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie umów oraz zleceń na prace związane z zakresem działalności Referatu Inwestycji, w tym uczestnictwo w realizacji zadań oraz przygotowywanie dokumentów finansowych i rozliczeniowych (pisma, noty księgowe, OT, PT, itp.).e)Prowadzenie spraw związanych z realizacją porozumień i współpracą z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, zarządcami dróg przebiegających w granicach administracyjnych miasta, instytucjami, spółdzielniami mieszkaniowymi oraz organizacjami rządowymi i pozarządowymi. Przygotowywanie porozumień i rozliczanie finansowe.f)Udział w opracowywaniu projektów planów rozwoju sieci drogowej oraz planów finansowania budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich w ramach posiadanego do nich prawa, udział w ustalaniu przebiegu dróg gminnych i wewnętrznych.g)Prowadzenie spraw związanych z realizacja zadań oraz udział w pracach zespołów realizujących zadania współfinansowane ze środków zewnętrznych.h)Przygotowywanie planu wydatków budżetowych i ich bieżąca kontrola. Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań w tym zakresie.Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko Inspektor w Wydziale Infrastruktury Referat Inwestycji można składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój nr 13 w terminie do dnia 30 września 2025 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP) lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu). Dokumenty składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą brane pod uwagę. https://bip.um.lubin.pl/artykuly/ogloszenia-o-naborach
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne


Wymagania inne:

1.Wymagania niezbędne:a)obywatelstwo polskie;b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;c)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;d)nieposzlakowana opinia;e)wykształcenie : wyższe magisterskie lub inżynierskie, specjalność : budownictwo drogowe lub pokrewne, minimum 3 lata stażu pracy; f)znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa administracyjnego, prawa cywilnego oraz prawa zamówień publicznych; 2.Wymagania dodatkowe:a)znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows ( pakiet MS Office);b)przygotowanie i realizacja inwestycji;c)przygotowanie przetargów;d)przygotowanie oraz rozliczenie zamówień i umów;e)czytanie rysunków technicznych;f)obsługa biura i nadzór nad obiegiem dokumentów. Wymagane cechy osobowościowe:samodzielność, dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność dedukcji, zmysł techniczny.

Miejsce pracy:

Lubin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Bolesławiec
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Pracownik w dziale administracyjno - organizacyjnym Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICE Wymagania inne: Wykształcenie min. średnie, znajomość pakietu MS OFFICE
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
URZĄD GMINY RUDNA
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Rudna
Data publikacji:
2025-09-13
Poznaj ofertę...
1) wyszukiwanie, gromadzenie, udostępnianie i rozpowszechnianie informacji o możliwych dopozyskania środkach finansowych z funduszy UE oraz innych programów zewnętrznych narealizację projektów dostępnych dla gminy,2) analiza i monitoring programów pomocowych...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
PAPER-MET RECYKLING Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Błonie (pow. średzki, gm. Miękinia)
Data publikacji:
2025-09-11
Poznaj ofertę...
Zakres obowiązków Kompleksowa obsługa administracyjno-biurowa. Wystawianie i obsługa faktur. Przygotowywanie dokumentacji księgowej i kadrowej. Obsługa urządzeń biurowych i archiwizacja dokumentów. Kontakt z kontrahentami i instytucjami. Dodatkowo, wsparcie...
Publikacja:
wczoraj
Firma:
URZĄD MIEJSKI W LUBINIE
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Lubin