Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jesteśmy nowoczesnym laboratorium weterynaryjnym działającym na rynku od 2007 roku z lokalizacjami we Wrocławiu, Katowicach i Warszawie oraz Trójmieście. Swoim Klientom oferujemy szeroki zakres usług laboratoryjnych, zarówno rutynowych, jak i specjalistycznych przy współpracy z wiodącymi ośrodkami z kraju i z zagranicy. Swoim pracownikom gwarantujemy stabilne zatrudnienie oraz możliwość rozwoju.

 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Wodzisławska 6
Zakres obowiązków:
  • Przyjmowanie materiału do badań,
  • Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego,
  • Telefoniczna i osobista obsługa klientów,
  • Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich,
  • Prowadzenie spraw biurowych.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne,
  • Znajomość języka obcego (angielskiego lub niemieckiego) na poziomie komunikatywnym B1-B2,
  • Biegła znajomość obsługi komputera,
  • Łatwość nawiązywania kontaktów, cierpliwość, nastawienie na rozwiązywanie problemów,
  • Umiejętność organizacji pracy,
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i szeroki pakiet benefitów,
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczania,
  • Dobrą atmosferę w miejscu pracy, pełne wdrożenie i szkolenie.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Jeżeli chcesz wziąć udział wyłącznie w bieżącej rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Vetlab Sp. z o.o. do celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję.”

Jeżeli chcesz brać udział także w przyszłych rekrutacjach:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Vetlab Sp. z o.o. moich danych osobowych do celów udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Vetlab Sp. z o.o.”

Informujemy, że wyrażone zgody mogą być w każdym momencie wycofane poprzez przesłanie zgłoszenia na adres email job@vetlab.pl ze wskazaniem adresu email oraz imienia i nazwiska, które należy wykreślić z bazy.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Aon
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: youll learn how we organize...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as...
Publikacja:
2024-05-01
Firma:
Vetlab Sp. z o.o.
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław, ul. Wodzisławska 6