Podinspektor ds. zamówień publicznych i rozliczeń inwestycyjnych

Urząd Gminy Grębocice
Podinspektor ds. zamówień publicznych i rozliczeń inwestycyjnych
Miejsce pracy: Grębocice
Numer: StPr/25/1066
OBOWIĄZKI:
1) Organizacja, przygotowywanie, przeprowadzanie oraz uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego organizowanych przez urząd zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.2) Wszczynanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego poprzez zamieszczenie ogłoszeń o zamówieniu na stronie internetowej Urzędu zamówień publicznych i na stronieinternetowej Urzędu Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej.3) Organizacja pracy Komisji Przetargowej oraz pełnienie stałej funkcji sekretarza w Komisji Przetargowej powoływanej do przeprowadzenia postępowania.4) Prowadzenie w sposób ciągły protokołu odzwierciedlającego poszczególne etapy postępowania przetargowego, wypełnianieodpowiednich druków ZP, protokołu orazdbałość o sprawną organizację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.5) Opracowanie wszelkich projektów dokumentów przygotowywanych przez komisję,6) Koordynowanie prac komisji oraz jej obsługa techniczno organizacyjna.7) Prowadzenie korespondencji z Wykonawcami.8) Przesyłanie, po zatwierdzeniu przez Wójta, wniosków, ogłoszeń i innych dokumentów przygotowanych przez komisję.9) Przechowywanie protokołu, ofert oraz wszelkich innych dokumentów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w trakcie jego trwania.10) Zamieszczanie wszelkich danych, dokumentów związanych z przetargiem na stronie internetowej Urzędu Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.11) Praca w programie do obsługi księgowości i rozliczanie faktur w programie księgowym.12) Rozliczanie inwestycji komunalnych poprzez opracowanie dokumentów OT i PT.13) Przekazywanie środków trwałych do innych jednostek (wraz z przygotowaniem zarządzeń).14) Zwalnianie zabezpieczenia należytego wykonania umowy po realizacji inwestycji komunalnej.15) Przekazywanie do pracownika ds. zamówień publicznych informacji po realizacji inwestycji komunalnej.16) Nadzór nad terminami gwarancji inwestycji komunalnych wraz z wykonywaniem przeglądów i zwalnianiem gwarancji po ich upływie.17) Praca nad budżetem Referatu Inwestycji tj.:a/ wprowadzanie wniosków o zmianę budżetu przyjętych od przełożonych, kierownika referatu i pracowników referatu,b/ wprowadzanie do systemu rocznego budżetu na podstawie dostarczonych danych od przełożonych, kierownika referatu i pracowników referatu,c/ aktualizacja środków w budżecie w zakresie wprowadzonych aneksów w inwestycjach oraz otrzymanych dofinansowaniach ze źródeł zewnętrznych,18) Prowadzenie ewidencji decyzji administracyjnych/zaświadczeń i postanowień dotyczących pozwoleń na budowę,19) Koordynowanie udzielania informacji publicznej pomiędzy pracownikami referatu a osobą odpowiedzialną za udzielanie informacji publicznej,20) Praca w programie do obiegu elektronicznego dokumentów EZD i w programie do obsługi zarządzeń i uchwał legislator.21) Przygotowywanie projektów umów/zleceń na polecenie kierownika referatu.22) Realizacja innych zadań ustalonych w uchwałach Rady Gminy i zarządzeń Wójta lub zleconych przez Wójta oraz przez Skarbnika Gminy.23) Ścisła współpraca z Gminnym Centrum Zarządzania Kryzysowego dotycząca wykonywania zadań obronnych oraz zadań z zakresu zarządzania kryzysowego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: znajomość obsługi Microsoft Office
Uprawnienia: Obsługa uzrądzeń biurowych


Wymagania inne:

Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych,znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego.Doświadczenie zawodowe: minimum 2-letni staż pracy

Miejsce pracy:

Grębocice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 do 6 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Zarząd Dróg Powiatowych
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Trzebnica
Data publikacji:
2025-06-16
Poznaj ofertę...
Samodzielne prowadzenie czynności proceduralnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Trzebnicy z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami w tym przewidzianą ustawą Prawo zamówień...
Publikacja:
2025-07-11
Firma:
Urząd Gminy Grębocice
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Grębocice