Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
Wymagania inne:
wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni udokumentowany staż pracy lub wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu administracji, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, marketingu) - wówczas nie jest wymagany staż prac; wymagania dodatkowe będące przedmiotem oceny:, znajomość środowiska programów: Pakiet MS Office ( Excel, Word, Publisher), umiejętność oceny i wykorzystania walorów turystycznych regionu, znajomość ustawy o samorządzie gminnym, umiejętność wyrażania na piśmie myśli wniosków oraz sformułowań, znajomość któregoś z języków: angielskiego, niemieckiego, francuskiego lub greckiego; Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, łatwość wyrażania i formułowania myśli, sumienność, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, dyspozycyjność, odporność na stres, kreatywność, duża samodyscyplina pracy, planowanie i organizacja pracy ustalanie priorytetów działania i efektywne wykorzystanie czasu pracy;więcej na stronie :https://zgorzelec.bip.info.pl/dokument,iddok,17135,idmp,25,r,r
Zgorzelec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 5 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu