URZĄD MIEJSKI W MILICZU
Podinspektor
Miejsce pracy: Milicz
Numer: StPr/25/0323
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie zadań związanych z realizacją opłat cywilnoprawnych. Prowadzenie terminowej realizacji zobowiązań poprzez analizę kont płatników tj. przegląd zapisów w zbiorze i sprawdzenie zapłaty należności. Prowadzenie w księgach rachunkowych na kontach szczegółowych ksiąg pomocniczych prawidłowej ewidencji wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu opłat cywilnoprawnych oraz innych opłat. Terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych w zakresie opłat cywilnoprawnych oraz innych opłat (wysyłanie wezwań do zapłaty). Systematyczna kontrola i uzgadnianie obrotów należności kont ewidencji pomocniczej i sald kont syntetycznych z osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie poszczególnych ksiąg.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
Uprawnienia: znajomość ustawy o finansach publicznych
Uprawnienia: znajomość ustawy Ordynacja podatkowa w zakresie dot. jednostek budżetowych
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : zajomość ustawy o podatku rolnym[Umiejętność 1] : zajomość ustawy o zwrocie podatku akcyzowego[Inne] : dyspozycyjność, umiejętność podejmowania decyzji pod presją, sumienność, dokładność, samodzielność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Milicz
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Publikacja:
2025-09-23
Firma:
URZĄD MIEJSKI W MILICZU
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Milicz