Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Bolesławiec
Numer: StPr/25/0577
OBOWIĄZKI:
Prace biurowe: układanie oraz sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, sporządzanie dokumentów do ZUS, sporządzanie zestawień w Excel, prowadzenie akt osobowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie, minimum rok doświadczenia na stanowisku biurowym.

Miejsce pracy:

Bolesławiec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 943,72 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Dołączysz do zespołu, który zajmuje się przygotowaniem dokumentacji do kontroli i jej obsługą po powrocie inspektorów. Będziesz wprowadzał dane do systemu i dbał o prawidłowy obieg korespondencji. Twoim zadaniem będzie również archiwizacja danych. Masz...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Dzierżoniów
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
pracownik biurowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
PPHU Smaczek Patrzałek Grażyna
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Obora
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Wykonywanie prac biurowych, wystawianie faktur Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wymagane wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe, bardzo dobra znajomośc programu Subject GT Insert
Publikacja:
2025-08-26
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Bolesławiec