Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie,2. Pełna zdolność do czynności prawnych,3. Korzystanie z pełni praw publicznych,4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych,6. Nieposzlakowana opinia,7. Wykształcenie minimum średnie lub wykształcenie wyższe,8. Minimum 2-letni staż pracy,9. Umiejętność pracy z dokumentacją związaną z zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami,10. Dobry stan zdrowia,11. Wysoka kultura osobista, zdyscyplinowanie, systematyczność, komunikatywność, umiejętność planowania i strategicznego myślenia. Wymagania dodatkowe:1. Mile widziany ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny,2. Minimum rok stażu pracy w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami,3. Wiedza z zakresu administracji publicznej i prawa samorządowego,4. Samodzielność, umiejętność organizacji warsztatu pracy,5. Umiejętność współpracy i budowy relacji, zdolności interpersonalne,6. Dbałość o szczegóły i wysoka dokładność w realizacji codziennych zadań,7. Skuteczne zarządzanie własnym czasem i priorytetami, samodzielność w działaniu i osiąganiu wyznaczonych celów,8. Efektywna i otwarta komunikacja gotowość do konsultowania decyzji i poszukiwania rozwiązań we współpracy z innymi,9. kreatywność i elastyczność w podejściu do rozwiązywania problemów, gotowość do proponowania niestandardowych rozwiązań.
Lubań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 806 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
