Miejsce pracy: Gen. Kazimierza Pułaskiego 42g, 50-445 Wrocław
Wyobraź sobie świat, w którym wykrywamy i leczymy choroby zanim staną się zagrożeniem dla zdrowia.
Jesteśmy innowacyjną Przychodnią Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ). Z jednej strony rozwijamy autorski system do obsługi pacjentów telemedycznie, który powstał przy współpracy z naszymi pracownikami, a z drugiej, budujemy własne kliniki, w których przyjmujemy pacjentów stacjonarnie. Jesteśmy dostępni dla wszystkich Pacjentów objętych państwowym ubezpieczeniem zdrowotnym, bez konieczności opłacania dodatkowych abonamentów.
Przyłącz się do naszej misji stworzenia proaktywnej opieki dostępnej dla każdego!
W Jutro Medical rozwiązujemy problem, jakim jest brak dostępu do lekarza w momencie kiedy tego potrzebujesz. Dzięki aplikacji możesz skontaktować się z lekarzem niemal natychmiast, z dowolnego miejsca.
Dbaj razem z nami o dobro i zdrowie pacjentów!
Ponadto zależy nam na najwyższej jakości obsługi pacjentów, dlatego stawiamy na nowoczesne przychodnie, zapewniamy najwyższej jakości sprzęt medyczny i stale pracujemy nad jakością obsługi naszych pacjentów.
Rejestracja pacjentów i zarządzanie ich wizytami w systemie.
Weryfikacja tożsamości pacjentów oraz zbieranie niezbędnej dokumentacji.
Wsparcie pacjentów w obsłudze aplikacji.
Przedstawianie pacjentom oferty usług.
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
Dostępność od poniedziałku do piątku, minimum 20-25 godzin tygodniowo.
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne, empatia i asertywność.
Umiejętność pracy pod presją czasu.
Wysoka kultura osobista.
Sprawna obsługa komputera.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z pacjentami.
Pracę w dynamicznym i rozwijającym się zespole.
Możliwość rozwoju zawodowego w innowacyjnym środowisku medycznym.
Elastyczny system godzinowy, pozwalający na dopasowanie pracy do Twoich potrzeb.


