Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera (podstawy) - MS Office, MS Windows, Internet
Wymagania inne:
wykształcenie minimum średnie i roczny staż pracy, wysoka kultura osobista, lojalność oraz dyskrecja, umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, dobra znajomość aplikacji biurowych (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej).więcej informacji na stronie: https://bip.powiat.zgorzelec.pl/kategorie/108-nabory/artykuly/6990-nabor-na-stanowisko-referenta-w-wydziale-prawnoorganizacyjnym?lang=PL
Zgorzelec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 585 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
