Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:1)Prowadzenie obsługi wskazanych przez przełożonego Rad Osiedli w zakresie:a.udzielania stałej pomocy merytorycznej i informacyjno-szkoleniowej samorządom Osiedli oraz wspierania ich w realizacji zadań statutowych;b.weryfikacji uchwał podejmowanych przez organy Osiedli oraz dokumentacji z sesji i posiedzeń organów Osiedli pod względem formalnoprawnym, w tym ich zgodności ze Statutem Osiedla;c.bieżącej znajomości aktów prawa ogólnego (m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych) oraz miejscowego (Uchwał Rady Miejskiej Wrocławia i Zarządzeń Prezydenta Wrocławia) i informowania o nich radnych;d.nadzoru nad realizacją uchwał organów Osiedli;e.rozpoznawania, analizy i koordynacji działań podejmowanych przez samorządy Osiedli;f.sporządzania w imieniu Gminy Wrocław projektów umów cywilnoprawnych oraz porozumień na wniosek samorządów Osiedli;g.występowania w imieniu organów Osiedla do jednostek organizacyjnych Miasta o składniki mienia komunalnego;h.wizytacji siedzib organów Osiedli w celu rozpoznania ich potrzeb oraz uczestnictwo w organizowanych przez samorządy spotkaniach roboczych, uroczystościach, spotkaniach okolicznościowych;i.współpracy z wydziałami Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w sprawach związanych z funkcjonowaniem samorządów osiedlowych;2)Rozliczanie wydatkowanych środków finansowych osiedli;3)Kontrola i analiza wydatków ponoszonych przez jednostki pod względem zgodności z planem;4)Prowadzenie rozszerzonej obsługi płatności za media dostarczane do lokali użytkowanych przez samorządy Osiedli, w tym wsparcie w zakresie planowania środków na ten cel, przygotowywanie niezbędnych materiałów, prowadzenie analizy bieżącej, opisywanie dokumentów;5)Prowadzenie korespondencji w zakresie rozliczeń finansowych;6)Kontrola realizacji wydatków budżetowych;7)Sporządzanie przelewów bankowych;8)Uzgadnianie kont rozrachunkowych z dostawcami i odbiorcami;9)Uzgadnianie poniesionych przez Osiedla wydatków z zapisami księgowymi oraz sprawozdawczością w tym zakresie;10)Realizacja w szczególności zadania z zakresu współpracy i dofinansowania działań społecznych samorządów Osiedli, w tym przygotowywania i aktualizacji dokumentacji konkursowej, bieżącego monitorowania realizacji zadań objętych dofinansowaniem, przeprowadzania wizytacji realizowanych zadań pod kątem zgodności ze złożonymi dokumentami, analizy sprawozdań merytoryczno-finansowych;11)Uczestnictwo w opracowaniu oraz opiniowaniu dokumentów wewnętrznych, projektów zarządzeń, regulaminów, instrukcji, decyzji oraz innych dokumentów regulujących funkcjonowanie Rad Osiedli;12)Bieżące informowanie Kierownika i Dyrekcję o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie wykonywanych obowiązków oraz o stanie zaawansowania spraw prowadzonych z ramienia jednostki;13)Informowanie na bieżąco przedstawicieli organów Osiedli w zakresie wynikającym z gospodarowania środkami finansowymi, doradztwo i permanentne szkolenie w tym zakresie;14)Obsługa zgodnie z zakresem obowiązków w obszarze działań dotyczących profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy realizowanych zadań;15)Przygotowywanie według potrzeb informacji, analiz i sprawozdań w zakresie zadań realizowanych przez zespół.16)Przygotowywanie informacji publicznych wg potrzeb w zakresie realizowanych zadań, w tym informacji na potrzeby mediów;17)Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej postępowań w zakresie wykonywanych zadań jednostki, których wartość nie przekracza równowartości kwoty 130 000 zł, na postawie wewnętrznego Regulaminu Zamówień Publicznych w jednostce: realizacja postępowania, w tym przygotowywanie i zawieranie umów cywilno-prawnych oraz nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, weryfikacja sprawozdań z wykonanych czynności w ramach zawartych umów; weryfikacja merytoryczna i finansowa sprawozdań;18)Współpraca z osobami przygotowującymi kampanie, szkolenia, warsztaty, spotkania i konferencje społeczne, zdrowotne i z zakresu profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy;19)Przygotowywanie i właściwe administrowanie dokumentacją obowiązującą;20)Wykonywanie pracy sumiennie i starannie, przestrzeganie czasu pracy ustalonego w zakładzie pracy;21)Przestrzeganie w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego;22)Zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę;23)Reprezentowanie WCRS w szkoleniach, warsztatach, konferencjach w kraju i zagranicą;24)Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych w ramach posiadanych kompetencji, w tym zastępstwie innych pracowników WCRS w czasie nieobecności;25)Dbanie o dobro zakładu i jego mienie;26)Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.;27)Odpowiedzialność za wykorzystanie sprzętu komputerowego zgodnie z przeznaczeniem.
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 100 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu