Referent

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZGORZELCU
Referent
Miejsce pracy: Zgorzelec
Numer: StPr/25/0577
OBOWIĄZKI:
a) Wydawanie druków w sprawie funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych orazinnych zadań realizowanych w sekcji.b) Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawachfunduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych oraz innych zadań realizowanych wsekcji.c) Udzielanie informacji w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeńalimentacyjnych, świadczeń rodzinnych oraz innych zadań realizowanych w sekcji.d) Przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach pomocy osobomuprawnionym do alimentów, świadczeń rodzinnych oraz innych zadań realizowanychprzez sekcję.e) Sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekuna, funduszualimentacyjnego i przygotowywanie niezbędnych dokumentów do realizacji wypłatprzez sekcję księgowo-budżetową.f) Odbieranie korespondencji wpływającej do sekcji za pośrednictwem portalu Empatia iprzekazywanie jej pracownikowi rejestrującemu korespondencję wpływającą doośrodka.g) Przekazywanie osobie zajmującej się zgłaszaniem osób korzystających ze świadczeńopiekuńczych do ubezpieczenia emerytalno-rentowego i zdrowotnego odpowiednichformularzy z danymi ww. osób oraz przekazywanie informacji o koniecznościwyrejestrowania osoby z ww. ubezpieczeń.h) Sporządzanie list wypłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i emerytalno-rentowe zaosoby pobierające świadczenia opiekuńcze.i) Miesięczne sporządzanie informacji niezbędnej do zapotrzebowania środkówfinansowych na realizację wypłat z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych,ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz innych zadań realizowanychprzez sekcję.j) Prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych.k) Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń zfunduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych oraz innych zadań realizowanychprzez sekcję.l) Współpraca z urzędem właściwym wierzyciela, Urzędem pracy dłużnika oraz zkomornikiem sądowym w sprawach dotyczących realizowanych zadań.m) Współpraca z wnioskodawcami, urzędami oraz innymi jednostkami w zakresiepozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej do przyznawania prawa doświadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych oraz innych zadańrealizowanych przez sekcję.n) Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanychświadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz prowadzenie i uaktualnienie rejestrudłużników alimentacyjnych.o) Współpraca z księgowością w sprawie naliczania odsetek oraz innych niezbędnych dorealizowanych zadań.p) Sporządzanie niezbędnej dokumentacji i sprawozdawczości na zajmowanymstanowisku.q) Prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy o pomocy osobom uprawnionym doalimentów, świadczeń rodzinnych oraz innych.r) Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawna iterminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań.s) Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.t) Sporządzanie niezbędnej dokumentacji i sprawozdawczości na zajmowanymstanowisku.u) Wykonywanie innych czynności, nie ujętych w zakresie czynności, zleconych przezprzełożonego związanych z działalnością Ośrodka.umowa o pracę na czas nieokreślony, praca na pełny etat w godzinach 07:30-15:30PROCEDURA KONKURSOWA - ogłoszenie o naborze: https://bip.mopszgorzelec.iap.pl/pl/2287/0/nabor-na-wolne-stanowiska.html
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

znajomość przepisów: ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych aktów wykonawczych,dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),dobra komunikacja interpersonalna,gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,odporność na stres,umiejętność interpretacji przepisów prawa i ich praktycznego zastosowania,umiejętność pracy pod presją czasu,bardzo dobra organizacja pracy,wysoka kultura osobista.PROCEDURA KONKURSOWA - ogłoszenie o naborze: https://bip.mopszgorzelec.iap.pl/pl/2287/0/nabor-na-wolne-stanowiska.html

Miejsce pracy:

Zgorzelec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 20
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Prowadzi ewidencję dzieci korzystających z obiadówi kontroluje wpłaty, podejmując działania przy braku zapłaty.Sporządza miesięczne rozliczenia i przekazuje je głównemuksięgowemu. Obsługuje system i-Przedszkole rozliczaopłaty za miejsce i wyżywienie,...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Chróścina (pow. górowski, gm. Góra), Chróścina
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
obsluga pakietu office (word, excel),komunikacja z innymi działami oraz dostawcami,wystawianie dokumentów PZ,przyjmowanie faktur rozliczeniowych,archiwizacja dokumentów,obijanie paszportów bydła,wprowadzanie korekt do ARiMR,obsługa urządzeń biurowych (skaner,...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu (Rejonowy Urząd Pracy w Wałbrzychu)
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wałbrzych
Data publikacji:
2025-10-20
Poznaj ofertę...
- Sukcesywne przejmowanie obowiązków informatyka urzędu w okresie co najmniej 6 miesięcy w celu przygotowania do objęcia stanowiska informatyka;- Tworzenie i prowadzenie dokumentacji infrastruktury informatycznej urzędu;- Zarządzanie sieciami lokalnymi...
Publikacja:
wczoraj
Firma:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZGORZELCU
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Zgorzelec