Zawód: Specjalista do spraw kadr
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne: l. obywatelstwo polskie;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4.nieposzlakowana opinia;5.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,6.bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych7.wykształcenie minimum średnieWymagania dodatkowe l . mile widziane doświadczenie w placówce oświatowej2.umiejętność redagowania pism urzędowych3.umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy4.obowiązkowość5.dyspozycyjność6.umiejętność samodzielnej organizacji pracy, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność;7.umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
4 840 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ premia + wysługa
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu