



Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. finansowych
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: SR/W3/83/2025
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie obsługi finansowej jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego.
Zakres obowiązków:
- sporządzanie budżetów przychodów i kosztów jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego,
- aktualizacja oraz bieżąca kontrola wykonania budżetów po stronie przychodowej i kosztowej,
- opracowywanie analiz i sprawozdań na potrzeby Wydziału,
- obsługa finansowa projektów pozyskanych za pośrednictwem Narodowego Centrum Nauki, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej, Programu Horyzont 2020, Komisji Europejskiej i innych projektów dotyczących pozostałych programów krajowych i międzynarodowych przyznających środki finansowe na realizację zadań,
- fakturowanie sprzedaży i kontrola poprawności terminów wystawiania faktur, zgodnie z przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
- bieżąca weryfikacja dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym,
- obsługa finansowa jednostek organizacyjnych Wydziału w zakresie ponoszonych kosztów (faktury,
delegacje krajowe i zagraniczne, umowy cywilnoprawne itp.), - archiwizacja dokumentacji według aktualnych przepisów i zarządzeń wewnętrznych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym (preferowane: ekonomia, rachunkowość, podatki),
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- mile widziane dodatkowe szkolenia w obszarze finansów,
- mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności programu Excel,
- umiejętność pracy w zespole,
- rzetelność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,
- odpowiedzialność.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, z pensją zawsze na czas,
- trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
- pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny),
- preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe,
- atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne,
- atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
Politechnika Wrocławska jako przyjazny pracodawca wspiera zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami. Informacje o dostępności wybranych budynków PWr: https://przewodnik.pwr.edu.pl/pl/. Informacje o wsparciu dla pracowników z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami: http://dzd.pwr.edu.pl/pl
Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Informujemy:
Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Zobacz podobne oferty
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Oleśnica
Data publikacji:
2025-10-12
Księgowanie, weryfikacja i odpowiednia kwalifikacji dokumentów księgowych, sporządzanie listy płac, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne: Obsługa komputera, dyspozycyjność
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Legnica
Data publikacji:
2025-10-11
Poznaj ofertę...
wg programu: pomoc przy dekretowaniu i księgowaniu, uzgadnianie sald, prowadzenie rejestru środków trwałych, rozliczanie podatków, pomoc przy sporządzaniu deklaracji, sporządzanie raportów księgowych, prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej, obsługa...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
2025-10-10
Poznaj ofertę...
Warunki pracy Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia...
Publikacja:
2025-10-10
Firma:
Politechnika Wrocławska
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław