Sekretarz gminy

URZĄD GMINY RUDNA
Sekretarz gminy
Miejsce pracy: Rudna
Numer: StPr/25/1624
OBOWIĄZKI:
1) zapewnienie warunków do sprawnego funkcjonowania Urzędu,2) prowadzenie spraw Gminy powierzonych przez Wójta,3) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w ramach udzielonego pełnomocnictwa,4) współpraca przy ustalaniu szczegółowych zasad organizacji pracy urzędu i realizacji polityki personalnej,5) organizacja pracy Urzędu w zakresie przestrzegania porządku wewnętrznego, prawidłowego wykonywania czynności kancelaryjnych, obiegu informacji i dokumentów oraz terminowego załatwiania spraw,6) opracowywanie projektów regulaminów, zarządzeń i innych aktów wewnętrznych, dotyczących funkcjonowania Urzędu, ich zmiany a także współpraca przy opracowaniu zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy,7) zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu pod względem technicznym, a w szczególności: organizacja ochrony budynku Urzędu, dbałość o utrzymanie obiektów i urządzeń we właściwym stanie technicznym, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, nadzór nad prowadzonymi w budynku bieżącymi pracami remontowymi, konserwacyjnymi i porządkowymi,8) przedkładanie Wójtowi propozycji usprawnienia pracy Urzędu,9) nadzór merytoryczny pracy podległych pracowników, kontrola jakości wykonywanej pracy przez podległych pracowników, dokonywanie ich oceny i występowanie sprawach nagród, kar i awansów,10) nadzór i koordynowanie czynności związanych z organizacją wyborów, referendów, spisów powszechnych,11) nadzór nad systemami informatycznymi w Urzędzie,12) nadzór nad przestrzeganiem prawa przy załatwianiu spraw w postępowaniu administracyjnym,13) analiza danych zawartych w oświadczeniach majątkowych i innych informacjach, składanych przez Zastępcę Wójta, Skarbnika, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Wójta,14) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli,15) utrzymywanie kontaktów z samorządowymi jednostkami pomocniczymi Gminy,16) podejmowanie czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Wójta w Urzędzie,17) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad podległymi referatami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo, administracja, zarządzanie


Wymagania inne:

Niezbędne wymagania od kandydatów:1) obywatelstwo polskie,2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,3) korzystanie z pełni praw publicznych,4) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) posiadanie nieposzlakowanej opinii,6) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku,7) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu: prawo, administracja, zarządzanie,8) posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2024, poz.1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,9) znajomość przepisów: kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych, ochronie danych osobowych,10) biegła znajomość i obsługa komputera. Wymagania dodatkowe:1) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,2) umiejętność podejmowania decyzji,3) dyspozycyjność,4) znajomość struktury organizacyjnej urzędu,5) odporność na stres.

Miejsce pracy:

Rudna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 880 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie za pracę zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Rudnej

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
2025-11-12
Poznaj ofertę...
Organizacja i nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura. Obsługa recepcji oraz połączeń telefonicznych. Zamawianie i kontrola zapasów artykułów biurowych. Wprowadzenie nowych pracowników i przygotowanie ich stanowisk pracy. Koordynacja korespondencji oraz...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
"GOOD TIMES 3D" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Ząbkowice Śląskie
Data publikacji:
2025-11-08
Poznaj ofertę...
w Zawodzieobsługa urządzeń biurowych;obsługa klienta;prowadzenie dokumentacji firmy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH Wymagania inne: DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Głogów
Data publikacji:
2025-11-04
Poznaj ofertę...
1.Przeszkolenie bezrobotnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy.2. Zapoznanie z aktualnymi przepisami dotyczącymi biurowości i pracowników prokuraturu.3.Sporządzanie...
Publikacja:
wczoraj
Firma:
URZĄD GMINY RUDNA
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Rudna