Wajnert Meble to polska firma rodzinna założona 1985 roku. Specjalizujemy się w produkcji i projektowaniu wysokiej jakości mebli tapicerowanych i twardych. Nasza fabryka jest jedną z największych w kraju. Jesteśmy stabilnym i nowoczesnym przedsiębiorstwem inwestującym w nasze zespoły oraz zaplecze produkcyjne. Rozwijamy markę własną Wajnert Meble i pracujemy również dla międzynarodowych marek europejskich. Nasze produkty można znaleźć w ponad 300 salonach meblowych w całym kraju, w salonach partnerskich i sieciowych w całej Europie. Otrzymaliśmy wiele nagród potwierdzających nasze wysokie kompetencje i pozycję lidera na rynku. Działamy globalnie i lokalnie zawsze w poszanowaniu dla drugiej osoby. Wierzymy, że zespół o mocnych kompetencjach to podstawa naszego rozwoju.
- obsługa klientów kanału e-commerce (telefoniczna, e-mailowa oraz z wykorzystaniem innych kanałów komunikacji)
- terminowa obsługa zamówień w systemie operacyjnym oraz wystawiania dokumentów sprzedażowych
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi
- zarządzanie asortymentem w sklepie internetowym oraz na portalach typu marketplace
- znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 (warunek konieczny)
- minimum 1 rok doświadczenia w obszarze customer service/ call center
- mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych opartych o CMS PrestaShop / WooCommerce oraz platform marketplace typu Allegro / eBay / Amazon.
- mile widziana znajomość programu Photoshop oraz CANVA
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność
- stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- udział w rozwojowych projektach e-commerce
- możliwość awansu w obszarze e-commerce.
- umowę o pracę
- kursy językowe finansowane przez pracodawcę
- niezbędne narzędzia pracy
- pozytywną atmosferę pracy