Specjalista ds. Obsługi Klienta – język niemiecki


Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8? 

Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!


Specjalista ds. Obsługi Klienta – język niemiecki
Wrocław
Twoje zadania:
  • Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat oraz e-mail, z dbałością o pozytywne relacje.
  • Szczegółowa dokumentacja kontaktów w systemie CRM, zapewniająca płynność i skuteczność działania.
  • Aktywna współpraca w zespole w celu podnoszenia jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania zgłoszeń.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Wysoka kultura osobista, odporność na stres i profesjonalizm w kontaktach z klientem.
  • Dokładność, świetna organizacja pracy i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
Mile widziane:
  • Znajomość branży motoryzacyjnej, szczególnie marek premium.
  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM.
Oferujemy:
  • Wygodną pracę w 100% zdalną – bez dojazdów i biurowych ograniczeń.
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem.
  • Kompleksowe szkolenia i możliwość rozwoju w branży motoryzacyjnej.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit.
  • Stałe wsparcie zespołu i opiekuna w codziennych wyzwaniach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Polkowice
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław, Generała Józefa Bema 2, Śródmieście
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Twój zakres obowiązków Nasza praca polega na informowaniu klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy. Nasze wymagania Znajomość...
Publikacja:
2025-07-01
Firma:
Concentrix
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław