Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
  • Rejestrowanie zleceń produktów i usług w aplikacjach dedykowanych
  • Informowanie klientów o zamówieniach, ich modyfikowanie, wsparcie w obsłudze oferty
  • Aktywna sprzedaż oraz dosprzedaż produktów i usług
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, rozwiązywanie zapytań na pierwszym kontakcie
  • Użytkowanie narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów
  • Identyfikacja możliwości sprzedażowych do zwiększenia obrotów firmy
  • Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesach obsługi
Wymagania:
  • Orzeczenie o niepełnosprawności mile widziane
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży
  • Znajomość gramatyki i ortografii języka polskiego
  • Umiejętności sprzedażowe, nastawienie proklienckie
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy z systemami CRM i aplikacjami obsługi klienta
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, możliwość długoterminowej współpracy
  • Praca zdalna lub hybrydowa dostępna w różnych lokalizacjach w Polsce
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników
  • Możliwości rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe, wsparcie w rozwoju kompetencji
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Magic Home Sp. z o.o
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław, ul. Przyjaźni
Data publikacji:
2025-07-07
Poznaj ofertę...
Opis stanowiska: obsługa zamówień od klientów B2B, przyjmowanie, sortowanie i wysyłanie towaru, księgowanie i wystawianie faktur, obsługa reklamacji, obsługa programu nexo (InsERT). Wymagania: znajomość języka angielskiego (min. B2), wykształcenie min....
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Polkowice
Data publikacji:
2025-07-06
Poznaj ofertę...
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA...
Publikacja:
2025-08-03
Firma:
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław