Specjalista ds. Obsługi Klienta

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:
  • Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów.
  • Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów.
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów.
  • Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową.
  • Współpraca z innymi działami.
Wymagania:
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
  • Mile widziana znajomość języka obcego.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Zdolność szybkiego uczenia się.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + systemie premiowym.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pakiet benefitów pracowniczych (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
2024-04-29
Poznaj ofertę...
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
2024-04-29
Poznaj ofertę...
Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
dolnośląskie/
Data publikacji:
2024-04-29
Poznaj ofertę...
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...
Publikacja:
2024-03-31
Firma:
Praca.pl Sp. z o.o.
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław