Specjalista ds. środków trwałych i wartości niematerialnych

Ogłoszenie numer: 10309967, z dnia 2025-10-09

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. środków trwałych i wartości niematerialnych

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • obsługa i analiza dokumentów związanych ze środkami trwałymi oraz wartościami niematerialnymi i prawnymi
  • opiniowanie umów i kontraktów dotyczących majątku jednostki
  • procedowanie zamówień zakupowych i kontrola dokumentacji źródłowej
  • prowadzenie ewidencji w systemach informatycznych oraz współpraca z jednostkami organizacyjnymi
  • przygotowywanie procedur, regulaminów i analiz związanych z obszarem działań zespołu

Wymagania

  • wykształcenie wyższe i minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • znajomość przepisów dotyczących środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
  • odpowiedzialność, dokładność i terminowość w realizacji zadań
  • dobra znajomość Excela i podstaw obsługi systemów informatycznych
  • samodzielność, proaktywność i umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • pakiet benefitów, w tym 13. pensja, dofinansowanie wypoczynku i ubezpieczenia grupowe
  • pracę w godzinach 7:30–15:30 od poniedziałku do piątku
  • wsparcie w rozwoju zawodowym poprzez szkolenia i udział w konferencjach
  • atrakcyjną lokalizację w centrum miasta
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
ManpowerGroup
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Jawor
Data publikacji:
dzisiaj
Poznaj ofertę...
Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami Prowadzenie archiwum dokumentów Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wałbrzych
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji,- rejestrowanie wpływu, obiegu i ekspedycji dokumentów i przesyłek,- prowadzenie dzienników korespondencyjnych, podawczych, wykazów przesyłek, skorowidzów,- archiwizacja dokumentów,- ewidencjonowanie pieczęci i...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Urząd Miasta i Gminy w Sycowie
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Syców
Data publikacji:
wczoraj
Poznaj ofertę...
Wskazany w ogłoszeniu zamieszonym w BIP Urzędu Miasta i Gminy w Sycowie Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:
Publikacja:
2025-10-09
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław