
Dział Zarządzania Majątkiem Politechniki Wrocławskiej poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi nieruchomości
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: SP/DZM/91/2025
Opis stanowiska:
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę spraw związanych z majątkiem własnym Uczelni będącym w zakresie odpowiedzialności Dyrektora Administracyjnego.
Zakres obowiązków:
- udział w postępowaniach dotyczących najmu nieruchomości,
- udział w postępowaniach dotyczących sprzedaży i najmu ruchomości i nieruchomości,
- rozliczanie podatku od nieruchomości i pokrewnych,
- obsługa umów obowiązujących w ramach Pionu Dyrektora Administracyjnego,
- dekretowanie i wystawianie faktur i ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym,
- redagowanie pism, przygotowywanie sprawozdań, zestawień, raportów oraz prezentacji na potrzeby Dyrektora Administracyjnego,
- udział w postępowaniach dotyczących służebności przesyłu na rzecz Uczelni,
- opracowywanie informacji i raportów dla władz Uczelni oraz instytucji zewnętrznych (MNiSzW, Urząd Wojewódzki, Urząd Miasta, PiP i inne),
- przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi na Uczelni regulaminami i zarządzeniami,
- przygotowanie projektów procedur, regulaminów i unormowań dotyczących obszaru działań Dyrektora Administracyjnego.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. 2 –letnie doświadczenie zawodowe, mile widziane na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów z zakresu: postępowania administracyjnego, zamówień publicznych, prawa cywilnego, gospodarki nieruchomościami,
- znajomość MS Office (Excel, Word, Power Point),
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne: komunikacji, współpracy, adaptacji,
- samodzielność,
- zaangażowanie,
- wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe,
- umiejętność samodzielnego proponowania rozwiązań,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- doświadczenie w pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, przede wszystkim TETA.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, z pensją zawsze na czas,
- pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
- przestrzeganie zasady work-life balance (praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30),
- atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów językowych i studiów, certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
- możliwość udziału w konferencjach i spotkaniach z naukowcami,
- możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Bieg Firmowy, Impreza Mikołajowa)
- atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
Politechnika Wrocławska jako przyjazny pracodawca wspiera zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami. Informacje o dostępności wybranych budynków PWr: https://przewodnik.pwr.edu.pl/pl/. Informacje o wsparciu dla pracowników z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami: http://dzd.pwr.edu.pl/pl
Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Informujemy:
Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Zobacz podobne oferty
Firma:
Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wałbrzych
Data publikacji:
2025-11-01
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji,- rejestrowanie wpływu, obiegu i ekspedycji dokumentów i przesyłek,- prowadzenie dzienników korespondencyjnych, podawczych, wykazów przesyłek, skorowidzów,- archiwizacja dokumentów,- ewidencjonowanie pieczęci i...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Wrocław
Data publikacji:
2025-11-01
Poznaj ofertę...
Bbsługa i organizacja sekretariatu Wydziału Postępowań Administracyjnych KWP we Wrocławiu, pobieranie korespondencji, prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących wydziału, prowadzenie terminarza spotkań, narad odpraw wydziału. Redagowanie i...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Firma:
Arti-Bau sp. z o.o.
Lokalizacja:
dolnośląskie/ Ślęza
Data publikacji:
2025-10-31
Poznaj ofertę...
Zadania: Wsparcie pracy biura w zakresie bieżących spraw administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (m.in. ubezpieczeniowymi, leasingowymi, najmu, telekomunikacyjnymi itp.) Obsługa rachunków bankowych Spółki – przygotowywanie przelewów,...
Publikacja:
2025-10-08
Firma:
Politechnika Wrocławska
Miejsce pracy:
dolnośląskie / Wrocław
